آریا بانو
همراه با نمایشگاه قرآن؛
طرح ملی نذرحجاب کلید می خورد
چهارشنبه 25 ارديبهشت 1398 - 17:44:53
ایرنا - زن و خانواده
آریا بانو - تهران - رئیس هیئت‌ مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، گفت: طرح ملی «نذر حجاب» با عنوان فردوس از امشب در نمایشگاه بین المللی قرآن کلید می خورد.

اسدالله سلیمانی روز چهارشنبه با اعلام این خبر از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، گفت: بانیان این طرح که سه برند هستند با حمایت بنیاد ملی مد و لباس معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به فعالیت می‌پردازند.
رئیس هیئت‌ مدیره انجمن تولیدکنندگان محصولات حجاب، تاکید کرد: سود بازرگانی این فعالیت کاملا حذف شده است و بانیان با حمایت بنیاد فوق فعالیت می کنند.
سلیمانی تأکید کرد: در این طرح که از امشب آغاز می‌شود، چادرهای کهنه با چادر‌های نو و با قیمتی حدود 35 درصد ارزان‌تر تعویض می‌شود.
** نمایشگاه قرآن در یک نگاه
به گزارش ایرنا ، بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «قرآن، معنای زندگی» از 21 اردیبهشت تا چهارم خرداد به مدت دو هفته تا شب 19ماه مبارک رمضان پذیرای علاقه مندان و بازدید کنندگان از این رویداد بزرگ معنوی خواهد بود.
از10 کشور شامل پاکستان، ترکیه، یمن، هند، عراق، اندونزی، تونس، فلسطین و افغانستان و روسیه برای شرکت در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دعوت شده اند.
شورای برنامه ریزی نمایشگاه، حدود 100 برنامه منتخب در حوزه های متعدد علمی، پژوهشی، کودک، خانواده، ترجمه و غیره دو طول برگزاری این دوره نمایشگاهی اجرا خواهد کرد.
افزایش مشارکت مردمی، ملی و بین المللی تر شدن نمایشگاه نسبت سال های گذشته از جمله ویژگی های امسال نمایشگاه قرآن به شمار می رود.
تمامی فعالیت های این دوره نمایشگاه بین المللی قرآن از ثبت نام تا دیگر فعالیت های آن بصورت الکترونیکی بوده است.
در بخش عفاف و حجاب این دوره از نمایشگاه، 131 غرفه با محوریت عرضه چادر، شال و روسری و ملزومات حجاب فعالیت می‌کند.
همچنین آثار هنری قرآنی در حوزه های مختلف تجسمی، صنایع دستی، تابلو فرش، انواع نقاشیخط با مضامین قرآنی و عفاف و حجاب، نرم افزارها و رسانه های دیجیتال قرآنی بصورت صوتی و تصویری و... خدمات خود را به بازدیدکنندگان از این رویداد بزرگ معنوی ارائه می کنند.
فراهنگ ** 9211 ** 1355

http://www.banounews.ir/fa/News/158569/طرح-ملی-نذرحجاب-کلید-می-خورد
بستن   چاپ