آریا بانو
خط مشي دولت دوازدهم توجه ويژه به مناسبت هاي بين المللي و مناطق مرزي است
پنجشنبه 9 شهريور 1396 - 1:51:36 PM
ایرنا - زن و خانواده
بانو نیوز - سنندج - ایرنا - معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: توجه ویژه به مناسبت های بین المللی و منطقه ای، مبارزه با تروریسم و امنیت و توجه به مناطق مرزی از خط مشی های دولت دوازدهم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، معصومه ابتکار روز پنجشنبه در شورای اداری استان کردستان اظهار کرد: بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان یک نیاز عمومی کشور و تلاش همه دستگاه ها و ارگان ها برای تحقق آن، اهمیت محیط زیست و نقش بنیان خانواده ها در تحقق این اهداف از دیگر مسایل مهم در دولت دوازهم است که بخشی از آنها از دولت یازدهم تاکنون استمرار دارد.
وی با بیان اینکه استمرار این اهداف در دولت دوازدهم با رویکردی قوی تر و با توجه به آسیب ها تداوم خواهد داشت، افزود: مساله زنان و خانواده یک مساله فرا بخشی است و تمامی دستگاه ها و نهادهای کشور باید با شناسایی شکاف های موجود، برنامه های راهبردی مقابله با گسترش این شکاف ها و نابرابری ها را داشته باشند.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تاکید کرد: مساله زنان و خانواده هم در قانون اساسی کشورمان و هم در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گرفته و آیین نامه ها و بخش نامه ها باید در راستای حمایت از بنیان خانواده باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/15869/خط-مشي-دولت-دوازدهم-توجه-ويژه-به-مناسبت-هاي-بين-المللي-و-مناطق-مرزي-است
بستن   چاپ