آریا بانو
اقدام غیرانسانی روستائیان با دیدن بچه خرس!
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 16:00:04
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٣١٨
٠
آخرین خبر / ویدئویی که اقدام غیرانسانی عده‌ای از روستائیان هندوستانی در مواجهه با یک توله خرس را به تصوریر می‌کشد تبدیل به ویدئویی داغ در شبکه‌های اجتماعی شده است. در این ویدئو که توسط تلفن همراه تهیه شده است مشاهده می‌شود این افراد با پرت سنگ این توله خرس را از صخره‌ای بلند به پایین پرتاب می‌کنند و مرگ این حیوان را رقم می‌زنند.
این ویدئو نشان می‌دهد در حالی که توله خرس با بالا رفتن از صخره تلاش می‌کند از دست افراد محلی فرار کند، اما ناگهان دچار لغزش می‌شود و به پایین سقوط می‌کند.
بنا به گزارش رسانه‌های محلی هندوستان این حیوان پس از سقوط از ارتفاع 50 فوتی به پایین و در اثر برخورد شدید سرش به تخته سنگ در آب رودخانه غرق شد. بنا به این گزارش این توله خرس برای تهیه غذا وارد یک منطقه محلی شده بود که توسط افراد محلی مورد تعقیب قرار گرفت و سرانجام جانش را از دست داد. این حادثه در تاریخ 10 می‌ و در اطراف شهر "دراس" که بین ایالت جامو و کشمیر در شمال هندوستان واقع است رخ داد.
پرسه خرس‌های قهوه‌ای در شهر‌ها و روستا‌های هندوستان به دلیل آنکه بخش وسیعی از سکونت‌گاه‌های آن‌ها توسط انسان اشغال شده است خطری بالقوه به شمار می‌رود. رویارویی و جدال انسان با خرس‌ها در این کشور اغلب اتفاق می‌افتد. در یکی از حوادث که پیش‌تر اتفاق افتاد یک مرد 27 ساله که در ایالت اودیشه مورد حمله یک خرس قرار گرفته بود توسط افراد محلی نجات یافت. در ویدئوی منتشرشده این مرد در حالی که روی زمین افتاده بود و جانش توسط یک خرس در خطر بود، دیده می‌شد. سرانجام افراد محلی با احاطه کردن خرس موجب فرار مرد جوان شدند و در ادامه با چوب و چماق و سنگ مرگ این حیوان را رقم زدند.

http://www.banounews.ir/fa/News/158951/اقدام-غیرانسانی-روستائیان-با-دیدن-بچه-خرس!
بستن   چاپ