آریا بانو
تیراندازی در خیابان‌های کرمانشاه؛ سارقان کابل برق گیر افتادند
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 16:05:03
آخرین خبر اجتماعی
آریا بانو -
تیراندازی در خیابان‌های کرمانشاه؛ سارقان کابل برق گیر افتادند
٦٨٩
٠
ایرنا / فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در خصوص وقوع تیراندازی صبح امروز (پنجشنبه) که در حوالی میدان نیایش اتفاق افتاد، گفت: این تیراندازی از سوی ماموران به سمت خودروی 2 سارق سیم برق انجام و در نهایت منجر به دستگیری آن ها شد.
سرهنگ «حسین براری» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حدود ساعت 6 صبح امروز (پنجشنبه - 26 اردیبهشت) ماموران کلانتری نیایش حین گشت زنی به 2 سارق برخورد کردند که قصد سرقت سیم برق در محدوده انتهای شهرک فرهنگیان فاز 2 را داشتند.
وی ادامه داد: 2 فرد سارق با مشاهده ماموران به وسیله یک دستگاه خودروی پراید و بدون توجه به اخطار ایست پلیس به سمت میدان نیایش اقدام به فرار کردند.
سرهنگ براری افزود: ماموران کلانتری نیز با استفاده از قانون به کارگیری سلاح برای دستگیری سارقان مجبور به تیراندازی به سمت لاستیک خودروی آن ها شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یاداوری کرد: در نهایت پلیس موفق شد خودروی سارقان را متوقف و هر 2 سارق را پیش از فرار دستگیر کند.
وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های انجام شده اعتراف کردند که با توجه به تاریکی هوا و خلوت بودن خیابان قصد سرقت سیم برق داشته اند.
سرهنگ براری در پایان از معرفی هر 2 متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی برای طی کردن مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

http://www.banounews.ir/fa/News/158978/تیراندازی-در-خیابان‌های-کرمانشاه؛-سارقان-کابل-برق-گیر-افتادند
بستن   چاپ