آریا بانو
کودکان بی‌بضاعت از این پس رایگان ‌‌‌‌سفر می‌کنند
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 16:05:17
آخرین خبر سینما و چهره
آریا بانو -
کودکان بی‌بضاعت از این پس رایگان ‌‌‌‌سفر می‌کنند
٣١٨
٠
رپرتاژ آگهی/علی بابا با هدف تسهیل شرایط سفرهای درمانی و تفریحی کودکان بی‌بضاعت، حامی اصلی سیمرغ، سازمان خدمات رایگان سفر و اقامت بیماران و نیازمندان شد تا با ارائه بلیط اتوبوس ، هواپیما، قطار و فراهم کردن شرایط سفر آسان کمکی به این افراد باشد.
این مرکز خیریه که در جریان حادثه سیل فروردین ماه گذشته در کنار سازمان‌های مردم‌نهاد، کمک‌های زیادی به مناطق سیل‌زده کرده است، بیش از 100 امدادگر و پزشک به مناطق سیل‌زده کشور اعزام کرد و علاوه بر این در بهمن ماه سال 97 در یک همکاری مشترک با پروژه مانیز از موسسه افق بخش سوم، 25 نفر از زنان سرپرست خانوار این موسسه را با هدف توانمندسازی روانی و ایجاد شرایط سفر برای افراد در شرایط دشوار به مشهد فرستاد. علی بابا حالا می‌تواند با فراهم کردن امکان خرید بلیط اتوبوس و قطار و هواپیما از این پس شرایط سفرهای این چنینی را تسهیل کند.
حالا این نهاد خیریه خدمات خود را در چند فاز به بیماران بی‌بضاعت ارائه می‌کند که خدمات فاز نخست آن شامل حال کودکان به شرح زیر است:
کودکان نوزاد تا 18 ساله که نیاز به سفرهای درمانی دارند
• ارائه خدمات سفر و اقامت 20 کودک و همراه تحت پوشش محک جهت سفر به مشهد مقدس در ماه
ایجاد شرایط سفرهای چند روزه و زیارتی برای کودکان تحت پوشش مراکز حمایتی
• کودکانی که به اردوهای یک روزه دبستانی و پیش‌دبستانی می‌روند (این کار تحت عنوان مدرسه طبیعت و به صورت مداوم هر فصل یکبار انجام می‌شود)
در فاز بعدی استفاده‌کنندگان از خدمات سیمرغ تمام بیماران بی‌بضاعتی خواهند بود که برای درمان یا تفریح نیاز به استفاده از خدمات حمل و نقل و اسکان دارند. آنچه موجب شده است علی بابا حامی اصلی این مرکز خیریه شود، خلق تجربه زندگی بهتر، ایجاد امکان سفر ویژه کودکان در شرایط دشوار و ارتقای سطح توانمندی‌های کودکان ازطریق سفر است.
علی بابا در کنار سیمرغ به نیازمندان کمک می‌کند تا نیازمندان زندگی شادتری داشته باشند. پس اگر کودک نیازمندی را می‌شناسید که برای درمان یا بازگشت انگیزه درمان نیاز به سفر دارد، سیمرغ را معرفی کنید. این مرکز خیریه با خرید اینترنتی بلیط هواپیما برای سفرهای هوایی، شرایط سفر کودکان بی‌بضاعت را بسیار آسان‌تر کرده است. /

http://www.banounews.ir/fa/News/158986/کودکان-بی‌بضاعت-از-این-پس-رایگان-‌‌‌‌سفر-می‌کنند
بستن   چاپ