آریا بانو
بهرام افشاری و روایت 48 ساعتی که بر یک شهر گذشت
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 16:05:20
آخرین خبر سینما و چهره
آریا بانو -
بهرام افشاری و روایت 48 ساعتی که بر یک شهر گذشت
k ١.٦
٠
خبرآنلاین / بهرام افشاری در دهمین شب از شب‌های «هزارداستان»، میزبان سه مرد است که در یک شهر زندگی می‌کنند و در یک روز قصه‌هایشان به هم پیوند می‌خورد.
دهمین شب از برنامه گفت‌وگو محور «هزار داستان» سه مرد به روایت اینکه چگونه مرگ مثل سیل از پیش چشمشان رد شد و آن‌ها زندگی را از گلی و لای بعد از آن پیدا کردند، می‌پردازند.
بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون در اولین بخش از این برنامه پای روایت مردی می‌نشیند که شبی را تا صبح روز بعد منتظر ماند بلکه کسی بتواند او را از مصیبتی که در آن گرفتار شده، نجات دهد. ساعت‌های طولانی کسی از او خبر نداشت و او هم نمی‌توانست خبری از سلامت خود به کسی بدهد. ماجرای نجات و روزی که به‌اندازه سالی به این مرد گذشت اولین روایت این قسمت است.
داستان دوم روایت مرد جوانی است که روزی‌اش را با تاکسی به دست می‌آورد، مسافران هر کدام از اتفاقی که قرار است در شهرشان بیفتد حرفی و حدیثی دارند. او برای مطمئن شدن از خبر پیش ریش‌سفیدان قوم‌وخویش می‌رود، آنها به او اطمینان می‌دهند که قرار نیست اتفاقی بیفتد، اما فردا صبح روز دیگری است؛ فاجعه رخداده و اتفاق می‌افتد.
سومین داستان روایت مردی است که سرش به کار خودش گرم است، بازاری است و در کار خریدوفروش روزگار می‌گذراند؛ اما شبی که شهرش در مصیبت و بلا گرفتار می‌شود، برمی‌خیزد و برای نجات جان همشهریانش تلاش می‌کند.
دهمین قسمت از «هزار داستان» به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی مریم نوابی‌نژاد، پنجشنبه 26 اردیبهشت‌ماه از شبکه نسیم پخش خواهد شد. تکرار این برنامه ساعت سه بامداد و یک بعدازظهر روز بعد خواهد بود.

http://www.banounews.ir/fa/News/158991/بهرام-افشاری-و-روایت-48-ساعتی-که-بر-یک-شهر-گذشت
بستن   چاپ