آریا بانو
سردار سلیمانی: برای تولیدات پلیس شهرک سینمایی می‌سازیم
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 19:40:00
آخرین خبر اجتماعی
آریا بانو -
سردار سلیمانی: برای تولیدات پلیس شهرک سینمایی می‌سازیم
١٢٢
٠
ایرنا /جانشین فرمانده نیروی انتظامی از ساخت شهرک سینمایی پلیس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: موضوعات پلیسی از جمله موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم در سینما و تلویزیون است.
به گزارش روز پنجشنبه پلیس، سردار ایوب سلیمانی در پنجاه و ششمین کمیسیون اجتماعی و اطلاع رسانی ناجا ساخت شهرک سینمایی پلیس را از اولویت های کاری موسسه ناجی هنر برشمرد.
وی گفت: از جمله اقداماتی که در حوزه ساخت فیلم و سریال باید مدنظر باشد، فراهم کردن زیرساخت های لازم، یعنی ساخت یک شهرک سینمایی پلیس است.
سردار سلیمانی با بیان اینکه ناجا درخصوص تهیه و تولید فیلم و سریال سرشار از سناریوهای متنوع است، به کارشناسان و دست اندرکاران تولید محصولات سینما و سریال پلیس توصیه کرد: موضوعات پلیسی از جمله موضوعات جذاب و مورد علاقه مردم است و این برای شما یک فرصت استثنایی است که فقط باید هنر ارائه این قابلیت را داشته باشید.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: باید در سال 98 در یک اقدام کوتاه مدت برای مابقی سال خصوصا در هفته نیروی انتظامی و ایام پایانی سال در حوزه های مختلف (کودک، مستند، فیلم و سریال) برنامه های خود را ارائه و اجرایی کنید و در مرحله بعد برای سال های آینده برنامه ریزی کرده و در قالب زبان شیوای هنر سبک زندگی عمومی را ارتقاء دهید.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در بین سازمان ها و نهادهای مختلف، ناجا بیشترین سطح تعامل با جامعه را دارد، عنوان کرد: نیروی انتظامی در متن کلیه رویدادهای اجتماعی قرار دارد و از سویی مردم از اولین سازمانی که اطلاعات را دریافت می کنند و مطالبه گری دارند، نیروی انتظامی است.
سردار سلیمانی در پایان با اشاره به حضور پررنگ و اثربخش پلیس در رسانه ها گفت: فرماندهان و مسئولان ناجا هنگام حضور در رسانه ها باید با آمادگی و اطلاع از حوزه ماموریتی خود پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

http://www.banounews.ir/fa/News/159047/سردار-سلیمانی--برای-تولیدات-پلیس-شهرک-سینمایی-می‌سازیم
بستن   چاپ