آریا بانو
کلاهبرداری در سایت دیوار
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 21:31:39
آخرین خبر اجتماعی
آریا بانو -
کلاهبرداری در سایت دیوار
٠
٠
ایلنا / رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری 2 کلاهبردار که مبلغ 3 میلیارد ریال در سایت ئیوار کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
سرهنگ "سعید سلیمیان" اظهار داشت: در پی شکایت افرادی مبنی بر اینکه کالاهای خود را در سایت دیوار برای فروش آگهی کرده بودند و 2 نفر تحت عنوان خریدار با آنها تماس و با ارائه چک جعلی کالاها را خرید می کردند ، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: در بررسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد این افراد با مالک کالاهایی مانند گوشی تلفن همراه، لوازم خانگی و دیگر لوازم که در سایت دیوار برای فروش آگهی شده بودند تماس و با ارائه چک جعلی از آنان کلاهبرداری می کردند.
این مقام انتظامی بیان داشت : پس از انجام یک سری اقدامات تخصصی هر 2 کلاهبردار شناسایی و دستگیر شدند که با ارائه مستندات پلیس به 3 میلیارد ریال کلاهبرداری به این شیوه اعتراف کردند.
بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سلیمیان ادامه داد: در رابطه با این پرونده 23 مالباخته در استان اصفهان و 2 استان همجوار شناسایی شدند که اموال آنها پس از طی مراحل قانونی بازگردانده می شود.
رئیس پلیس آگاهی اصفهان در پایان به همشهریان توصیه کردند: حتی الامکان معامله های خود را به صورت نقدی انجام دهید و قبل از قبول چک به بانک مراجعه و از اصالت آن مطمئن شوید و در صورت برخورد با اینگونه افراد بلافاصله با سامانه 110 تماس و موضوع را اطلاع دهید.

http://www.banounews.ir/fa/News/159086/کلاهبرداری-در-سایت-دیوار
بستن   چاپ