آریا بانو
قاتل سریالی که پیرزن درنده لقب گرفت!
پنجشنبه 26 ارديبهشت 1398 - 23:25:41
آریا بانو -
قاتل سریالی که پیرزن درنده لقب گرفت!
k ٤
٢
هیولا / تامارا سامسونووا یکی دیگر از قاتلین سریال خونخواری بود که به او لقب «پیرزن درنده» داده شده بود. او یک پیرزن روسی بود که هیچ کس باور نمی کرد قاتلی چنین بیرحم باشد.وی در سن 68 سالگی در سال 2015 به جرم قتل دوست 79 ساله اش، والنتینا اولانووا دستگیر شد. دوربین مدار بسته ای تصاویری از او را نشان می داد که بخش هایی از بدن قربانی را در پلاستیک سیاه پیچیده و قصد انتقال آن ها به جایی دیگر را دارد. بعد از مدت کوتاهی، جنازه اولانووا پیدا شد. جنازه وی پس از مثله شدن در یک رودخانه انداخته شده بود.
بررسی های بعدی نشان داد که تامارا دستکم 11 نفر را به قتل رسانده است هرچند بسیاری تعداد قربانیان او را بسیار بیشتر از این تعداد می دانستند. او نیز قربانیان خود را بعد از قتل، مثله کرده و از گوشت آن ها تغذیه می کرد. وی نه تنها دوست قدیمی خود، اولانووا را به قتل رسانده بود بلکه در طی مدت 20 سال، شوهر و بسیاری از نزدیکان خود را نیز به همین شیوه به قتل رسانده بود که تا آن زمان دلیل ناپدید شدن آن ها مشخص نشده بود.
12 سال قبل از قتل اولانووا، یک جنازه بدون سر و دست در خیابان محل زندگی او پیدا شد و کارت اعتباری او سال ها بعد در آپارتمان سامسونووا کشف گردید. گفته می شود که وی دستکم در یک مورد هنگامی که قربانی زنده بوده دست به مثله کردن او زده است. وی در دفتر خاطرات خود داستان 11 مورد از جنایاتش را با جزییات دقیق و کامل به رشته تحریر درآورده بود. در نهایت او به طور رسمی دیوانه تلقی شده و اعلام گردید که از پارانویا و شیزوفرنی رنج می برد. در نهایت دادگاه دستور داد که وی به دلیل بیماری روانی حاد خود در بیمارستان روانی نگهداری شود.

http://www.banounews.ir/fa/News/159123/قاتل-سریالی-که-پیرزن-درنده-لقب-گرفت!
بستن   چاپ