آریا بانو
سرمربی تیم زنان ذوب آهن:
زمین فوتبال را با رینگ بوکس اشتباه گرفته بودند
شنبه 28 ارديبهشت 1398 - 15:12:34
آریا بانو - تهران- سرمربی تیم فوتبال زنان ذوب آهن اصفهان در خصوص درگیری شاگردانش در دیدار برابر شهرداری سیرجان، گفت: کمیته انضباطی باید محرومیت سنگینی برای خاطیان این دیدار در نظر بگیرد، چراکه برخی زمین فوتبال را با رینگ بوکس اشتباه گرفته بودند.

هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان در حالی به پایان رسید که دیدار تیم ذوب آهن اصفهان و شهرداری سیرجان با زد و خوردهای بسیار و مصدوم شدن بازیکنان به پایان رسید.
موضوعی که «بیان محمودی» سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان درباره آن در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: تیم شهرداری سیرجان پس از به ثمر رساندن نخستین گل خود، وقت تلف کردن را آغاز کرد. به گونه ای که داور، 15 دقیقه وقت اضافه برای این دیدار در نظر گرفت. در هنگام تعویض نیز بازیکنان بسیار آرام از زمین خارج می شدند و داور 2 کارت زرد به دلیل این اتلاف وقت به آنها داد.
محمودی افزود: در این بین یکی از نفرات ما از بازیکن تعویضی شهرداری سیرجان خواست تا سریعتر از زمین خارج شود، اما وی با مشت به بازیکن ما کوبید و موجب مصدومیت او شد. در این لحظه داور او را از زمین اخراج کرد اما دوباره بازگشت و مشتی به صورت یکی از بازیکنانم زد و مجبور شدیم وی را به بیمارستان منتقل کنیم که پس از آن درگیری ها بالا گرفت. در این دیدار، چهار بازیکن شهرداری سیرجان اخراج و کارت زد گرفتند. اما هیچکدام از بازیکنان ما کارت زرد دریافت نکردند.
وی بیان کرد: شب گذشته بسیار تلاش کردم تا بازیکنانم را جدا کنم و به آنها تذکر دادم اگر در یک درگیری شرکت کنند آنها را به کمیته انضباطی می برم. نمی دانم تیم حریف چه دشمنی با ما داشت که از همان نیمه اول بازی بدی را به نمایش گذاشت.
سرمربی ذوب آهن اصفهان افزود: دوربین های عکاسان گویای همه چیز هست که چگونه بازیکنانم را کتک زدند. شب گذشته واقعا یک روی بد از فوتبال را دیدیم و معتقدم رسیدن به برتری با هر روشی، ارزشمند نیست. مربیان باید الگویی های خوبی برای بازیکنان باشند، اما دیشب صحنه های زشتی را مشاهده کردیم که هر کسی از دیدن آن افسوس می خورد.
وی درخصوص حکم کمیته انضباطی برای بازیکنان خاطی، گفت: کمیته انضباطی باید بدون اغماض با بازیکنان خاطی برخورد کند و برای هر کسی که تخلف کرده، شدیدترین جرائم را در نظر بگیرد چون این امر باعث می شود حساب کار دست این بازیکنان بیاید. کمیته انضباطی باید محرومیت سنگینی برای این خاطیان بگذارد زیرا فوتبال را با رینگ بوکس اشتباه گرفته اند و زمین فوتبال جای کشتی گرفتن نیست.
محمودی عنوان کرد: از روند برگزاری مسابقات لیگ خیلی ناراضی هستم، زیرا لیگی که می توانست 6 ماهه تمام شود اکنون به 10 ماه رسیده و هنوز 6 هفته دیگر از آن باقی مانده است. این امر باعث افزایش این تشنج ها، خستگی و مصدومیت بازیکنان می شود.
ورزشی**9128**3783**

http://www.banounews.ir/fa/News/159621/زمین-فوتبال-را-با-رینگ-بوکس-اشتباه-گرفته-بودند
بستن   چاپ