آریا بانو
طنز/ وقتی سرخی‌های صلیب سرخ جهانی ریخت!
شنبه 28 ارديبهشت 1398 - 19:10:11
آریا بانو -
طنز/ وقتی سرخی‌های صلیب سرخ جهانی ریخت!
٦
٠
آرمان امروز / استاندار به‌شدت تودل‌برو و دوست‌داشتنی و هنرمند خوزستان در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفته‌اند که: «خدمات ما به سیل‌زده‌ها به حدی بود که صلیب سرخ جهانی به ما اعتراض کرد و گفت این حجم کمک در پروتکل‌های جهانی نیست، اما ما زیر بار نرفتیم...» .
وجدانا این حجم از شوخی که جناب استاندار استفاده‌ کرده‌اند حتی برای جری‌لوییس و عبدالرضا داوری هم قفل است، چه برسد به بنده که یک طنزنویس آماتور هستم. به هرحال، حالا که سر حرف باز شد، وقت است که یک‌سری اعتراض دیگر سازمان‌ها را هم به گوش مردم و مسئولان برسانیم؛
دانشگاه آکسفورد: کیفیت سیستم آموزشی شما واقعا خارج از پروتکل‌های جهانیه، یه کم آسون‌تر‌ بگیرید، دانشجوها الکی‌ مدرک نگیرن بابا!
یونسکو: کیفیت بخاری نفتی‌های مدارس خارج از پروتکل‌های جهانیه؛ این چه وضعشه؟!
فیفا: کیفیت ورزشگاه‌ها و مسابقات فوتبال در ایران خارج از پروتکل‌های جهانیه، یه کم ساده‌تر بازی کنید، رئال مادرید و منچستر و بارسلونا هم به چشم بیان.
فستیوال اسکار: کیفیت فیلم‌های ده‌نمکی و حاتمی‌کیا خارج از پروتکل‌های جهانیه، لطفا در حد جیم جارموش و نولان و تارانتینو فیلم بسازید، مرسی اه!
جشنواره موسیقی گرامی: کیفیت صدای پیام برومندیان، خارج از پروتکل‌های جهانیه، لطفا بخش اندی رو کم کنید، بذارید دو نفر هم به التون جان و کریس دی‌برگ گوش بدهند بی‌انصافا!
ژاپن: واکنش برخی مسئولان شما به مشکلات، خارج از پروتکل‌های جهانیه، یه کم در این‌جور مواقع مردمدار نباشید، خبری می‌شه؟!
فریور خراباتی

http://www.banounews.ir/fa/News/159865/طنز--وقتی-سرخی‌های-صلیب-سرخ-جهانی-ریخت!
بستن   چاپ