آریا بانو
مسافری که با حمله به خلبان پای مهماندار را شکست!
يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 - 16:55:22
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٣٥٥
٠
باشگاه خبرنگاران / مسافری که در یکی از هواپیما‌های مسافربری خطوط هوایی روسیه به خلبان و کمک‌خلبان حمله‌ور شده بود توسط پلیس فرودگاه بازداشت شد. "ماکسیم پاش نین" 36 ساله در حالی که به علت مصرف مشروبات الکلی حالت عادی نداشت ناگهان وارد کابین خلبان شد و به خلبان و کمک او حمله کرد.
این مرد جوان پیش از آنکه توسط خلبان و کمک او مهار شود اقدام به هل دادن یکی از مهمانداران زن هواپیما نیز کرد و منجر به شکسته شدن پای او شد.
ویدئویی که توسط یکی از حاضران در داخل هواپیما تهیه شده است لحظات وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو در حالی که ماکسیم به دستانش دستبند زده شده است از مرد جوانی که در حال صحبت کردن با او است، می‌خواهد تا پولش را که به ادعایش 10000 روبل روسیه بود، به او بازگرداند. ماکسیم سپس توسط پلیس فرودگاه به بیرون از هواپیما و به مرکز پلیس منتقل می‌شود. لحظه حمله این مرد جوان به خلبان و کمک‌خلبان و همچنین یکی از مهمانداران هواپیما ثبت نشده است.
این حادثه در ساعت 10:30 وقت محلی در یک فروند هواپیمای بوئینگ 737 شرکت هواپیمایی آئرو فلوت که قرار بود از سیبری روسیه به مسکو، پایتخت روسیه پرواز کند، رخ داد. در لحظه وقوع حادثه 18 مسافر در داخل هواپیما حضور داشتند. بلافاصله پس از این حادثه پلیس فرودگاه سیبری وارد هواپیما شد و پیش از پرواز این هواپیما به پایتخت روسیه این مرد خاطی را از هواپیما اخراج کرد.
ماکسیم ممکن است به 6 سال زندان محکوم شود. همچنین بنا به اعلام شرکت هواپیمایی آئروفلوت (Aeroflot) او در لیست سیاه این شرکت هواپیمایی قرار گرفته است و در آینده حق پرواز با هواپیما‌های این شرکت را نخواهد داشت.

http://www.banounews.ir/fa/News/160298/مسافری-که-با-حمله-به-خلبان-پای-مهماندار-را-شکست!
بستن   چاپ