آریا بانو
نمایشگاه "بخاطر سیلی که..." برای حادثه دیدگان سیل برگزار شد
يکشنبه 29 ارديبهشت 1398 - 18:38:12
آریا بانو - نمایشگاه آثار هنرهای تجسمی نقاشی، مجسمه و ... با آثاری از هنرمندان عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت و با هدف کمک به حادثه دیدگان سیل ابتدای سال، با حضور سید عباس عظیمی مدیرعامل موسسه و جمعی از پیشکسوتان هنر افتتاح شد.


به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، نمایشگاه "بخاطر سیلی که..." حاصل همکاری مشترک موسسه هنرمندان پیشکسوت و گالری هنری خط سفید، روز جمعه 27 اردیبهشت با به نمایش درآوردن آثار هنری جمع کثیری از هنرمندان حوزه هنرهای تجسمی حامی سیل زدگان و با نیت فروش آثار به نفع حادثه دیدگان سیل اخیر آغاز به کار کرد.
لازم به ذکر است؛ 10 تن از اعضای موسسه هنرمندان پیشکسوت نیز با اهدای آثار خود در این نمایشگاه حضور یافته‌اند که اسامی آنها به شرح زیر است. کامبیز درم‌بخش، علی اکبر صادقی، منوچهر معتبر، اکبر نیکان‌پور، هادی جمالی، حسین محجوبی، خسرو روشن، اسماعیل نیکبخت زاویه، علی حاجیان پور و عشرت سیروس.
نمایشگاه "بخاطر سیلی که..." از روز جمعه 27 اردیبهشت آغاز به کار کرده تا 20 خرداد ماه همه روزه از ساعت 18 الی 22 پذیرای علاقمندان به این حوزه و خیرین هنر دوست است. گالری خط سفید در خیابان ولی عصر رو به روی جام جم ، کوچه پروین پلاک 22 واقع است.

http://www.banounews.ir/fa/News/160347/نمایشگاه-"بخاطر-سیلی-که"-برای-حادثه-دیدگان-سیل-برگزار-شد
بستن   چاپ