آریا بانو
طنز/ ما خواستار مربی بلژیکی هستیم‎!
دوشنبه 30 ارديبهشت 1398 - 22:13:41
آریا بانو -
طنز/ ما خواستار مربی بلژیکی هستیم‎!
٤٣
٠
روزنامه شهروند / ما خواستار حضور یک مربی بلژیکی باسابقه حضور در مجلس سنای این کشور در تیم‌ملی هستیم. ما ‏خواستار این هستیم که م.و. هر چه زودتر به ایران بیاید تا جای خالی ک.ر را پر کند. ما خواستار این ‏هستیم که جوری با مربی تیم‌ملی قرارداد ببندیم که هیچ مشکلی برای زندگی شخصی او و احیانا سایر ‏بیزینس‌هایش پیش نیاید و بتواند در کمال آرامش به همه‌ کارهایش برسد و در پایان اگر وقت شد یک سر ‏هم به این‌جا بزند و یک لقمه نان حلال در بیاورد. ما خواستار این هستیم که حتما توی قرارداد مربی ذکر ‏کنیم در زمان حضور در ایران، حق ندارد پایش را از پایتخت بیرون بگذارد و اگر رفت شهرهای دیگر ‏کشورمان، از همان ور بهتر است به کشورش برگردد‎.
ما خواستار گرفتن جام از منچستر سیتی و تحویل دادنش به باشگاه مظلوم لیورپول هستیم. ما خواستار این ‏هستیم که پپ گواردیولا به درک واصل شود. ما خواستار این هستیم که یک نفر با توپ دولایه یک ضربه ‏محکم به شکم پپ وارد کند و او قدرت تاکتیکی‌اش را از دست بدهد. ما خواستار این هستیم که اگر در ‏سال سی و یکم هم خواست نگذارد لیورپول قهرمان شود، ممد صلاح این اختیار را داشته باشد که هرکاری ‏دلش خواست با او انجام دهد‎.
‎ ما خواستار این هستیم که یوفا جواب بدهد چرا چهار تیم انگلیسی باید در دو فینال اروپا حضور داشته باشند. ‏ما خواستار این هستیم که یکی دو تا از این تیم‌ها به نفع تیم‌های مظلوم سایر کشورها کنار بروند. ما خواستار ‏این هستیم که یوفا دست از دیکتاتوری و استبداد بردارد و فوتبال را از دست اینها نجات بدهد. ما خواستار ‏این هستیم که قبرس هم در فینال نماینده داشته باشد. ما خواستار این هستیم که لیختن‌اشتاین هم بتواند ‏جام قهرمانی را لمس کند. ما خواستار این هستیم که حداقل حالا که فعلا این کارها امکان‌پذیر نیست، هر دو ‏جام را به لیورپول بدهند‎.
‎ما خواستار این هستیم که نظارت کلا از روی لیگ‌های کشور برداشته شود تا هر تیمی که پول و زور بیشتری ‏داشت، بتواند بدون مشکل قهرمان شود. ما خواستار تعیین داور از سوی تیم گردن کلفت‌تر هستیم. ما ‏خواستار این هستیم که اگر همه دنیا هم دیدند توپ از خط رد شد، داور به چشم چپش هم نگیرد و بازی را ‏ادامه دهد. ما خواستار این هستیم که رئیس دپارتمان داوری به جای کیف، یک ماله دست بگیرد و توی ‏چشم‌مان زل بزند و بگوید من که چیزی ندیدم‎.
‎ ما خواستار این هستیم که در این روزهای نقل و انتقالات دلالان زحمت‌کش بدون ایجاد هرگونه مزاحمتی ‏بتوانند کارشان را بکنند و در این اوضاع ناجور اقتصادی لقمه نانی به دست بیاورند. ما خواستار این هستیم ‏که مربیان عزیز مانند گذشته بیشتر از آن‌که به خود فوتبالیست نگاه کنند، به جیب پدرش نگاه کنند. ما ‏خواستار این هستیم که مرزها برای چند هفته باز شود تا این کارگرها و زحمت‌کشان آفریقایی و برزیلی با ‏کمک دلال‌ها به کشور بیایند و آرزوی بچگی‌شان برآورده شود و بتوانند به توپ لگد بزنند‎.
ما خواستار این هستیم که در آستانه انتخابات دوباره بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی ‏داغ شود. ما خواستار این هستیم که یک رقم تخیلی برای واگذاری اعلام شود. ما خواستار این هستیم که اگر ‏هم کسی مخش تکان خورد و خواست مالک این باشگاه‌ها شود بهش بگوییم خخخخ الکی بود. برو پی کارت. ‏ما خواستار این هستیم که این دو تیم تا آخر عمرشان یتیم و سرراهی بمانند‎...‎
شهاب نبوی طنزنویس

http://www.banounews.ir/fa/News/161062/طنز--ما-خواستار-مربی-بلژیکی-هستیم‎!
بستن   چاپ