آریا بانو
مدیر فنی تیم ملی والیبال زنان:
همه را در مسابقات قهرمانی آسیا غافلگیر می کنیم
سه شنبه 31 ارديبهشت 1398 - 20:49:37
آریا بانو - تهران- مدیر فنی تیم ملی والیبال زنان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا بدنبال کسب مقام نیستیم و اهداف بزرگتری را در سر می پرورانیم و همه را غافلگیر خواهیم کرد.

جواد مهرگان بعدازظهر امروز (سه شنبه) و در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال زنان گفت: شرایط تیم و دوره آماده سازی عمومی و سازگاری تمام شده و در دوره آماده سازی ویژه هستیم. علاوه بر تاکتیک هایی که به آن نیاز داریم، به توسعه انرژی و تقویت تاندوم ها توجه داریم.
وی با بیان اینکه در تمرینات تلاش می کنیم تا ظرفیت بازیکنان را به حداکثر برسانیم، ادامه داد: در بازی تدارکاتی برابر اسلوونی از نظر پتانسیل و توانمندی به نتیجه می رسیم. تورنمنت های اروپایی به اعتماد به نفس بچه ها کمک می کند و والیبال زنان بیشتر شناخته می شود. لژیونرهای خوبی خواهیم داشت و مطمئنم در ماه های آینده ١٠ بازیکن در لیگ ترکیه داشته باشیم.
مدیر فنی تیم ملی والیبال زنان ادامه داد: بازیکنان برای ارتقای سطح باید به لیگ کشورهای دیگر بروند زیرا لیگ ایران جوابگوی بازیکنان نیست. تاکنون تعداد بازی های مفید لژیونرهای ایرانی ١٨ بازی بوده و آنها توانستند در لیگ ترکیه به ثبات ذهنی و اعتماد به نفس بهتر برسند.
وی ادامه داد: بازیکنان در طول سال نیاز به 40 بازی با کیفیت بیشتری نیاز دارند اما در ایران تنها ٥ بازی در سطح بالا وجود دارد.
مهرگان تصریح کرد: ما برای دیدارهای تدارکاتی به اسلوونی می رویم و تیم های سطح بالایی از آمریکای شمالی و اروپا در این رقابت ها حضور دارند.
وی افزود: امسال یک شروع خوب برای بازیکنانم بود. در طول هفت ماهی که بازیکنان در تیم ملی حضور ندارند باید لیگ پرفشاری را تحمل کنند و اگر این مسیر ادامه پیدا کند، بازیکنان بزرگ ما همه را غافلگیر می کنند.
مهرگان عنوان کرد: به دنبال اهداف ششم شدن در اسیا نیستیم اهداف بزرگتری داریم و خوشبینیم که به نتایج درخشانی برسیم. امسال شروعی است برای اینکه تیم والیبال ایران خود را تثبیت کند و جزو ٤ تیم برتر باشد بدون اغراق و وویا این امر هدف ماست و برای ان تلاش می کنیم.
مدیر فنی تیم ملی والیبال زنان اظهار داشت: ترکیب تیم برای مسابقات آسیایی هنوز معلوم نیست ولی با توجه به نیازها و ارزیابی از تورنمنت قبلی و بازیکنان مستعدی که داریم، ترکیب مشخص می شود. از مربیان استان ها و لیگ تشکر می کنیم زیرا این بازیکنان محصول زحمات آنها هستند.
وی افزود: ترکیب تیم ملی از بازیکنان امید و بزرگسالان تشکیل می شود و با همان بازیکنان اعزام می شویم. به سن و سال بازیکنان نگاه نمی کنیم بلکه به این نگاه می کنیم چه بازیکنانی برای تیم مفید هستند
مهرگان گفت: حریفان ایران در مرحله مقدماتی والیبال قهرمانی آسیا تیم ها سنگاپور و کره هستند ودر دور بعد با چین تایپه و تایلند روبه رو خواهیم شد.
وی افزود: برخلاف تصور عمومی تیم های شرق آسیا سرعتی نیستند بلکه این تیم ها در واقع با حوصله هستند. تمرکز ما بر این است که بتوانیم با سرعت بالای ٨٠ کیلومتر به توپ ضربه بزنیم و در حمله و در دریافت و توپگیری کیفیت خوبی در تمرین داشته باشیم.
ورزشی**٩١٢٨**9129

http://www.banounews.ir/fa/News/161526/همه-را-در-مسابقات-قهرمانی-آسیا-غافلگیر-می-کنیم
بستن   چاپ