آریا بانو
در عرض چند ثانیه روده های تان را پاکسازی کنید
يکشنبه 5 خرداد 1398 - 11:01:34
آریا بانو -
در عرض چند ثانیه روده های تان را پاکسازی کنید
k ١.٢
٠
تبیان / شما مجبور نیستید هفته ها از کارتان بزنید یا ساعت های طولانی وقت صرف کنید تا بدنتان را سم زدایی نمایید. راه های ساده ای برای دفع ناخالصی ها وجود دارد که با پرداختن روزانه به آن ها حتی می توانید از انباشت سموم و ناخالصی ها در بدنتان جلوگیری کنید. در حقیقت، عادات کوچک و سالمی که هر روز آن ها را به کار می برید می تواند به مرور زمان بسیار قدرتمندتر و مفیدتر از استفاده از سم زداهای قوی برای مدت کوتاهی باشد.
روش پیشنهادی ما بسیار ساده است، ترکیب سم زدایی که باید به مدت یک ماه روزانه مصرفش کنید. تهیه آن ساده و فوری است و زود هم اثر می کند.
این پاک کننده دستگاه گوارش، ترکیب سه چیز است که باهم برای دفع سموم کار می کنند. این مواد، گوارشتان را سریع و بهتر نموده و به تجزیه سموم و ناخالصی ها کمک می کنند. مصرف این ترکیب، نقطه شروعی بسیار مهم برای بهبود سلامت شماست و در عرض چند ثانیه بعد از شروع پاکسازی می توانید احساس کنید که روده های تان گرم می شوند.
تمام چیزهایی که به آن نیاز دارید، آب لیموی تازه، زنجبیل تازه و نمک دریا می باشد.
بهترین راه برای سم زدایی واقعی گوارش این است که این کار را پیش از هر وعده غذا انجام دهید. اما اگر می خواهید از این هم ساده ترش کنید، فقط قبل از شام آن را مصرف نمایید
1. یک دوم فنجان آب لیموی تازه تهیه کنید.
2. یک کله از زنجبیل تازه را به اندازه تکه های تقریباً دو سانتی متری خرد کنید و به آب لیمو اضافه کنید.
3. یک دوم قاشق چای خوری نمک دریا به این ترکیب افزوده و هم بزنید.
این ترکیب را در یخچال نگه داشته و قبل از هر وعده غذا، یک یا دو تکه از زنجبیل را میل کنید. این میزان برای یک هفته کافی است. بهترین راه برای سم زدایی واقعی گوارش این است که این کار را پیش از هر وعده غذا انجام دهید. اما اگر می خواهید از این هم ساده ترش کنید، فقط قبل از شام آن را مصرف نمایید.
از این ترکیب پاک کننده برای افزایش و بهبود گوارش پیش از غذا استفاده کنید تا سموم و ناخالصی های کمتری جذب بدنتان شده و آن هایی را هم که انباشته کرده اید از بین ببرید.

http://www.banounews.ir/fa/News/163463/در-عرض-چند-ثانیه-روده-های-تان-را-پاکسازی-کنید
بستن   چاپ