آریا بانو
فیلم «امیر» با بازی سحر دولتشاهی چه زمانی اکران می‌شود؟
يکشنبه 5 خرداد 1398 - 19:57:45
آخرین خبر سینما و چهره
آریا بانو -
فیلم «امیر» با بازی سحر دولتشاهی چه زمانی اکران می‌شود؟
٦٠٧
٠
فیلم نیوز / سازندگان «امیر» تلاش می‌کنند تا فیلمشان در پاییز اکران شود.
در حالیکه سیدضیا هاشمی تهیه کننده فیلم «امیر» چند وقت پیش اعلام کرده بود که در تکاپوی اکران این فیلم در فصل بهار و در گروه هنر و تجربه است، اما تاکنون فرصت مناسبی برای اکران فیلمش در سینماها پیدا نکرده است.
او در ارتباط با آخرین وضعیت اکران «امیر» گفت: در حال حاضر آیین نامه شرایطی برای اکران مشخص نکرده و قرار است فیلم در شورای عالی اکران بررسی شود و آیین نامه اصلی ابلاغ شود.
هاشمی در ارتباط با زمان در نظر گرفته شده برای اکران این فیلم، اظهار کرد: به نظرم فیلم هایی که مخاطب خاص دارند باید در فصل پاییز اکران شوند. بنابراین اکران «امیر» در فصل پاییز زمان مناسب تری است و چون این فیلم برای مخاطب عام ساخته نشده، در این فصل بهتر دیده می شود.
با توجه به اینکه هاشمی قبلا اعلام کرده بود «امیر» در گروه هنر و تجربه اکران می شود، اما در پایان گفت: «امیر» در گروه هنر و تجربه اکران نمی شود. در تلاش هستیم که این فیلم را در سینماهای آزاد اکران کنیم.
«امیر» اولین ساخته سینمایی نیما اقلیما است و برای اولین بار در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: علی در جستجوی همسر سابق و پسرش به تهران می‌آید. امیر علیرغم مشکلات خانوادگی در تلاش است تا به روش خود گرفتاری آدم‌های دور و برش را حل کند.
میلاد کی مرام، هادی کاظمی، بهدخت ولیان، مصطفی قدیری و سحر دولتشاهی بازیگران اصلی «امیر» هستند.

http://www.banounews.ir/fa/News/163847/فیلم-«امیر»-با-بازی-سحر-دولتشاهی-چه-زمانی-اکران-می‌شود؟
بستن   چاپ