آریا بانو
ذوالقدر: صداوسیما درباره تبدیل 2 استودیوی تلویزیون به مزرعه استخراج ارز دیجیتال شفاف‌سازی کند
سه شنبه 7 خرداد 1398 - 10:45:44
آخرین خبر سینما و چهره
آریا بانو -
ذوالقدر: صداوسیما درباره تبدیل 2 استودیوی تلویزیون به مزرعه استخراج ارز دیجیتال شفاف‌سازی کند
٨٥٦
٢
صبا / نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به اینکه اخباری درباره تبدیل 2 استودیوی مطرح تلویزیون به مزرعه استخراج ارز دیجیتال منتشر شده است، خواستار شفاف سازی سازمان صداوسیما شد.
فاطمه ذوالقدر نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: پس از برنامه‌های آغشته به رنگ و بوی قمار در صدا و سیما زمزمه سوءاستفاده از انرژی ارزان برای تامین منافع گروهی خاص در این سازمان شنیده می‌شود.
سیده فاطمه ذوالقدر در گفتگو با سایت مجلس خواستار شفاف سازی صدا و سیما در مورد اخبار منتشر شده برای سوءاستفاده از انرژی ارزان در استخراج ارز دیجیتال در دو استودیو آن سازمان شد و گفت: هزینه برق بسیار پایین در کشورمان در مقایسه با بسیاری از کشورها، باعث وسوسه ماینرهای خارج از کشور برای ورود به ایران شده است.
نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: در حالی که سیستم های نظارتی بر این موضوع و ورود تجهیزات آن کنترل و نظارت دارند، اما اخیرا گزارشاتی در مورد سوءاستفاده از برق صنعتی و کشاورزی در مزارع استخراج ارز دیجیتال و ورود چینی ها در این بخش و همچنین اخباری مبنی بر اینکه استودیوی دو برنامه مطرح صدا و سیما به مزرعه استخراج ارز‌های دیجیتالی تبدیل شده منتشر شده است.
وی ادامه داد: پس از برنامه های آغشته به رنگ و بوی قمار در صدا و سیما که خوشبختانه برخوردهای لازم صورت گرفت، هم اینک زمزمه سوءاستفاده از انرژی ارزان برای تامین منافع گروهی خاصی شنیده می شود که ضرورت دارد سازمان صدا و سیما که بودجه بیت المال را در اختیار دارد شفاف سازی لازم برای افکار عمومی را داشته باشد.

http://www.banounews.ir/fa/News/164429/ذوالقدر--صداوسیما-درباره-تبدیل-2-استودیوی-تلویزیون-به-مزرعه-استخراج-ارز-دیجیتال-شفاف‌سازی-کند
بستن   چاپ