آریا بانو
نجات معجزه آسای دختر خردسال توسط پسر 12 ساله!
سه شنبه 7 خرداد 1398 - 21:24:39
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٢٠٤
٠
باشگاه خبرنگاران / دختری که به داخل یک لوله آب زیر زمینی سقوط کرده بود توسط یک پسر 12 ساله نجات یافت. این دختر که در یکی از پارک‌های مسکو، پایتخت روسیه در حال بازی بود ناگهان به داخل یک لوله آب زیر زمینی که پر از آب بود سقوط کرد.
پس از این حادثه تعدادی از افرادی که در پارک حضور داشتند تلاش کردند تا این دختر را از داخل لوله بیرون آورند. آن‌ها با انداختن یک شاخه درخت به داخل لوله سعی در خارج کردن این دختر داشتند که به دلیل سر خوردن دست دختر روی شاخه موفق به این کار نشدند.
در این لحظه پسر 12 ساله‌ای که در محل حادثه حضور داشت پیشنهاد داد تا وارد لوله شده و دختر را از آن خارج کند. در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده است، لحظه خارج کردن دختر توسط این پسر بی باک را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مشاهده می‌شود که این پسر موفق می‌شود با شجاعتی ستودنی دختر خردسال را از داخل لوله بیرون آورد. ظاهرا این دختر به علت آنکه پوشش و درب روی لوله برداشته شده بود به درون آن سقوط کرده بود.
انتشار این ویدئو با واکنش کاربران زیادی همراه بود و آن‌ها شجاعت این پسر را مورد تمجید قرار دادند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: " واقعا والدین این پسر باید به داشتن چنین پسری افتخار کنند. او با به خطر انداختن جانش قبول کرد تا جان یک انسان دیگر را نجات دهد. این پسر شایسته تمجید است. "

http://www.banounews.ir/fa/News/164767/نجات-معجزه-آسای-دختر-خردسال-توسط-پسر-12-ساله!
بستن   چاپ