آریا بانو
4گوشه دنیا/ حکم دادگاه برای جوانی که از آسمانخراش سقوط کرد
چهارشنبه 8 خرداد 1398 - 23:56:06
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

١٩٠
٠
باشگاه خبرنگاران / دادگاهی در چین یک پلتفرم پخش زنده را به پرداخت غرامت به خانواده پسر جوانی که از یک آسمانخراش به پایین سقوط کرده بود محکوم کرد. بنا به این حکم سازندگان این اپلیکیشن مبلغ 30000 یوان (3400 یورو) باید به خانواده "وو یانگنینگ" بپردازند.
این جوان 26 ساله که به عنوان ستاره آسمانخراش‌ها در چین مشهور بود در نوامبر سال 2017 حین قرار گرفتن در لبه آسمانخراش 62 طبقه مرکز بین‌المللی هوایوان در چانگشا واقع در استان هونان چین ناگهان تعادل خود را از دست داد و پس از سقوط به پایین جان باخت. این نمایش خطرناک "وو" از این اپلیکیشن پخش زنده با نام Huajiao برای کاربران در حال پخش بود.
روز گذشته این دادگاه در پکن سازندگان این اپلیکیشن پخش زنده را به دلیل آنکه نتوانسته بودند امنیت جانی این جوان را فراهم کنند، به پرداخت غرامت محکوم کرد.
در ویدئوی تکان دهنده‌ای که در 8 نوامبر سال گذشته تهیه شده بود نشان می‌داد که "وو" حین قرار گرفتن در لبه این آسمان خراش ناگهان از ارتفاع 45 فوتی (13 متری) روی بالکن آسمانخراش سقوط کرده و جانش را از دست داده بود. این جوان دارای 1 میلیون فالور در اینستاگرام بود و به عنوان "فتح کننده آسمانخراش" در چین معروف بود.
"وو" بیش از 300 ویدئو از صعود بدون تجهیزات ایمنی خود به آسمانخراش‌های متعدد تهیه و در صفحه شخصی‌اش قرار داده بود. او همچنین 217 برنامه پخش زنده حین نمایش‌های خطرناک خود در کارنامه‌اش داشت. این جوان مبلغ 55000 یوان (6200 یورو) برای تهیه این ویدئو‌ها هزینه کرده بود و بازدیدکنندگان در صورت تمایل برای مشاهده هزینه آن را با پول مجازی پرداخت می‌کردند.

http://www.banounews.ir/fa/News/165273/4گوشه-دنیا--حکم-دادگاه-برای-جوانی-که-از-آسمانخراش-سقوط-کرد
بستن   چاپ