آریا بانو
زن و شوهری که توسط موجودات فضایی ربوده شدند!
پنجشنبه 9 خرداد 1398 - 21:44:51
آریا بانو -
زن و شوهری که توسط موجودات فضایی ربوده شدند! 2
٢٠٤
٠
خراسان / بارنی و همسرش بتی، در شب نوزدهم سپتامبر 1961 در راه برگشت به خانه، متوجه شیء پرنده با حرکت نامنظم می‌شوند و به سمت آن می‌روند. درختان اطراف این شیء به دلیل باد به وجود آمده از آن به حرکت درآمده بودند. بارنی ماشین را متوقف کرد تا با دوربین آن را بهتر ببیند.
وقتی آن شیء به نزدیک او رسید، بارنی سرنشینان عجیب سفینه را بهتر دید و از ترس به سمت ماشین دوید و به سرعت از محل دور شدند. آن شیء هم از نظر آن‌ها ناپدید شد. اما آن‌چه در دو ساعت بعد بر آن‌ها گذشت نامعلوم مانده است. این زوج گزارش دادند که بعد از دیدن شیء 50 کیلومتر در پایین جاده بوده‌اند و ساعت‌شان نیز دو ساعت بعد را نشان داده است، این زوج اصلا به خاطر نمی‌آوردند چه بر آن‌ها گذشته است.
این دو نفر به پایگاه هوایی NICEP رفتند و جریان را برای «ژنرال پائول هندرسون» تعریف کردند و آن‌ها هم تایید کردند که گزارش‌های دیگری مبنی بر دیده شدن یک جسم ناشناس در رادار رسیده است. بعد از این جریان بتی تا مدت‌ها کابوس‌هایی می‌دید که او و همسرش برخلاف میل‌شان به یک سفینه عجیب برده شده‌اند. بتی و بارنی تصمیم گرفتند برای رهایی از این کابوس‌های شبانه با روان پزشک و متخصص اعصاب مشهور بوستون، دکتر «بنیامین سیمون» ملاقاتی داشته باشند. دکتر هیپنوتیزمی عمیق روی هر دو انجام داد و معالجات روان‌درمانی 6 ماه ادامه یافت. در جریان این هیپنوتیزم، جزئیات بیشتری توسط آن‌ها بیان شد که با هم تطابق داشت! آن چه آن‌ها در هیپنوتیزم شرح می‌دادند، موجوداتی بیگانه با سری عجیب و صد و پنجاه سانتی‌متر قد بود که پوست‌شان مایل به خاکستری بود و چشمان گربه‌ای داشتند. بتی در شرایط هیپنوتیزم شکل نقشه‌ای را نیز به خاطر آورد. همچنین در فرایند این خواب، موجودات بیگانه در جواب به سوال بتی که از کجا آمده‌اند، تصویری سه بعدی از یک منظومه را نشان می‌دهند که بتی آن را به درستی رسم می‌کند.
پزشک درمانگر آن‌ها از سوی مقامات آمریکایی تحت فشار قرار گرفت تا موضوع ملاقات فرازمینی‌ها با این زن و شوهر را تکذیب کند و او هم اعلام کرد افراد در شرایط هیپنوتیزم ممکن است مطالبی را بیان کنند که درست نباشد و بدین ترتیب سخنان بتی و بارنی هیلز هم از این قاعده مستثنا نیست. به‌هرحال این داستان اسارت یا «ابداکشن» موضوعی است که بسیاری مدعی اند آن را تجربه کرده‌اند، حتی برخی پا را از این فراتر گذاشته و خودشان را در برابر آن بیمه کرده‌اند!

http://www.banounews.ir/fa/News/165583/زن-و-شوهری-که-توسط-موجودات-فضایی-ربوده-شدند!
بستن   چاپ