آریا بانو
گشتی متفاوت در جاذبه های تماشایی هامبورگ
جمعه 10 خرداد 1398 - 16:22:12
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

١٦٦
٠
کارناوال / این بار می خواهیم در گشت و گذارهای مجازی کارناوال سفر به هامبورگ را تجربه کنیم و دیدنی های این شهر را با یکدیگر به تماشا بنشینیم. در این تایم لپس زیبا، تنها گوشه ای از هامبورگ را می بینیم و در آینده، باز هم سفرهای مان به این شهر مهم آلمان را ادامه خواهیم داد. با ما همراه باشید، در ابتدا قدری از دیدنی های هامبورگ و موقعیت جغرافیایی اش می گوییم؛ سپس، وارد این شهر تماشایی می شویم.
شهر هامبورگ به عنوان دومین شهر بزرگ آلمان شناخته می شود و با جمعیت 1.81 میلیون نفر بر اساس آمار سال 2016، یکی از پرجمعیت ترین شهرهای این سرزمین نیز به حساب می آید. این شهر در نواحی شمالی کشور آلمان قرار گرفته است و رودخانه البه (Elbe) بخش زیادی از مساحت آن را در بر می گیرد؛ به همین خاطر است که هامبورگ از شهرهای بندری آلمان به حساب می آید و نقش پررنگی در تجارت دریایی کشور ایفا می کند.
یکی از معروفترین و شاخص ترین جاذبه های شهر هامبورگ، برج مخابراتی هاینریش هرتز (Heinrich Hertz Tower) است که از نمادهای اصلی شهر نیز شمرده می شود. این برج، 279.2 متر بلندی دارد و در یک پارک محلی به نام پلانتن آن بلومن (Planten un Blomen) قرار گرفته است. همچنین شهرک انباری هامبورگ (Speicherstadt) هم از دیگر دیدنی های شهر است که تصویری فراموش نشدنی را در ذهن مسافران رقم می زند. این شهرک در کرانه رودخانه البه قرار دارد و شامل مجموعه ای از انبارهای به هم پیوسته می شود که در نوع خود بی نظیرند. لازم است بدانید که این منطقه از چنان اهمیتی برخوردار است که نامش در فهرست میراث جهانی یونسکو به چشم می خورد.
اگر بخواهیم از میان ده ها جاذبه برتر هامبورگ، موردی دیگر را هم نام ببریم، باید از اِلب‌فیل‌هارمونی (Elbphilharmonie) یاد کنیم؛ یک فرهنگسرا و تالار کنسرت که در سال 2017 میلادی، توسط شرکت معماری هرتزوگ و دمویرون طراحی و بر روی یک انبار قدیمی شکلات و چای ساخته شد. طراحی منحصر به فرد این سازه، باعث می شود که هر ساله، خیل عظیمی از مسافران به سوی آن کشیده شوند.
از تعدادی از جاذبه های هامبورگ گفتیم و وقتش رسیده تا به تماشای تعداد بیشتری از آن ها بنشینیم.ما را همراهی کنید.

http://www.banounews.ir/fa/News/165718/گشتی-متفاوت-در-جاذبه-های-تماشایی-هامبورگ
بستن   چاپ