آریا بانو
کودکان نیازمند خدمات سفر و اقامت رایگان دریافت‌‌‌‌‌‌ می‌کنند
شنبه 11 خرداد 1398 - 11:41:16
آخرین خبر اجتماعی
آریا بانو -
کودکان نیازمند خدمات سفر و اقامت رایگان دریافت‌‌‌‌‌‌ می‌کنند
١١٣
٠
رپرتاژ آگهی/اگر کودک نیازمندی را می‌شناسید که برای تامین هزینه سفرهای درمانی یا حتی آموزشی و تفریحی با مشکل مواجه شده است، آن را به سیمرغ معرفی کنید. موسسه خیریه تامین سفر و اقامت بیماران و نیازمندان (سیمرغ) با همراهی علی بابا، شرایط سفر رایگان کودکان بی‌بضاعت را فراهم کرده است تا باری از شانه‌ خانواده آنها بردارد. به عنوان مثال قطارهای فدک ، رجا و... اتوبوس، هواپیما به صورت رایگان در اختیار کودکان نیازمند قرار می‌گیرد.
برای آشنای بیشتر با این موسسه خیریه در ادامه مطلب با ما همراه باشید.
سیمرغ، بال پرواز کودکان بی‌بضاعت
سیمرغ یک نهاد خیریه است که خدمات سفر رایگان را به دو گروه بیماران و نیازمندان ارائه می‌دهد. برای مثال، اگر کسی برای درمان خود نیاز به سفر به شهرهای دیگر دارد، اما در پرداخت هزینه بلیط و هتل به مشکل برخورده است، می‌تواند روی کمک سیمرغ که با همکاری علی بابا، تمام بلیط‌های سفر را از بلیط هواپیما، قطار و خرید بلیط اتوبوس VIP را در اختیار کودکان نیازمند قرار می‌دهد، حساب کند. به طور مشخص، خدمات سیمرغ شامل عرضه رایگان بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس می‌شود؛ همچنین رزرو رایگان هتل و اقامتگاه بخش دیگر خدمات سیمرغ است.
خدمات سیمرغ
به صورت کلی خدمات سیمرغ به کودکان نیازمند به شرح زیر است:
1.خدمات سفر: سیمرغ می‌کوشد در کنار علی بابا، حامی اصلی این مرکز خیریه، بهترین خدمات انتقال از مسیرهای هوایی، ریلی و جاده‌ای را برای تمام بیماران و نیازمندان تامین کند.
2.خدمات اقامت: سیمرغ و علی بابا، همچنین در کنار خدمات سفر، خدمات اقامتی را نیز فراهم کرده‌اندتا مسافران بیمار یا نیازمند، نگرانی بابت محل اسکان نداشته باشند.
3.تجربه شایسته سفر برای همه: تمام کودکان و نوجوانان نیازمند کشورمان حق سفر و تجربه کردن لذت سفر را دارند و در این مسیر علی بابا باکیفیت‌ و شایسته‌ترین خدمات را به کودکان نیازمند ارائه می‌دهد.
پروژه‌های انجام شده سیمرغ
این نهاد خیریه فعالیت خود را از سال 1397 آغاز و تا کنون150 سفر جمعیت امام علی (ع) را پوشش داده است. یخشی از فعالیت‌های این نهاد خیریه به شرح زیر است:
1-اعزام 100 نیروی امدادگر و پزشک به مناطق سیل‌زده در فروردین ماه سال جاری
2- همکاری مشترک با پروژه مانیز موسسه افق برای توانمندسازی روانی و ایجاد شرایط سفر به مشهد برای 25 نفر از زنان سرپرست خانوار
3-پوشش سفرهای جمعیت دانشجویی امام علی
4-پوشش حمل و نقل در لیگ پرشین که بزرگترین رویداد ورزشی کودکان محروم است
5-برگزاری اردوی ساری برای کودکان و نوجوانان خانه ایرانی خاک سفید
و...
علی بابا در کنار سیمرغ به نیازمندان کمک می‌کند تا نیازمندان زندگی شادتری داشته باشند.
پس اگر کودک نیازمندی را می‌شناسید که برای درمان یا بازگشت انگیزه درمان نیاز به سفر دارد، سیمرغ را معرفی کنید. علاوه بر این می‌‌توانید برای خرید تور مانند تور بلغارستان و... به علی بابا مراجعه کنید. /

http://www.banounews.ir/fa/News/166002/کودکان-نیازمند-خدمات-سفر-و-اقامت-رایگان-دریافت‌‌‌‌‌‌-می‌کنند
بستن   چاپ