آریا بانو
به هوا برخاستن ناگهانی قلعه بادی فاجعه آفرید!
شنبه 11 خرداد 1398 - 12:40:52
آریا بانو -

برای دیدن این کلیپ لطفا امکان استفاده از جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال نمایید،و از مرورگر خود را بروزرسانی نمایید

٣٠
٠
باشگاه خبرنگاران / پرواز ناگهانی یک قلعه بادی به آسمان حادثه‌ای وحشتناک را در روسیه رقم زد. پس از وزش ناگهانی باد شدید ناگهان این قلعه بادی در حالی که تعدادی کودک سوار بر آن بودند به آسمان برخاست و صحنه‌ای باورنکردنی را رقم زد.
در این حادثه وحشتناک چهار کودک دچار بیهوشی شده و به کما رفتند. ویدئویی که منتشر شده است لظحه وقوع این حادثه را به تصویر می‌کشد. این ویدئو تعدادی از والدین را که سرگرم تماشای بازی با کودکان خود هستند نشان می‌دهد. لحظاتی بعد و بر اثر وزش باد ناگهانی شدید، این قلعه بادی به آسمان بلند می‌شود، سپس از ارتفاع 10 فوتی سقوط می‌کند و حدود 50 فوت روی زمین کشیده می‌شود. در این ویدئو والدین وحشت‌زده در حالی که به دنبال این قلعه بادی حرکت می‌کنند دیده می‌شوند.
پس از این حادثه یک پسر به همراه چهار دختر خردسال که در لحظه وقوع حادثه سوار بر قلعه بادی بودند، دچار جراحت شدید و جدی شدند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی روسیه یکی از این کودکان پیش از رسیدن اورژانس پزشکی جانش را از دست داد. چهار کودک دیگر نیز که بیهوش شده و به کما رفته بودند به بیمارستان منتقل شدند.
وقوع این حادثه و برخاستن ناگهانی این قلعه بادی به آسمان در حالی خبرساز می‌شود که حدود دو ماه پیش نیز وقوع حادثه‌ای مشابه در چین خبرساز شده بود. در آن حادثه واژگونی یک قلعه بادی در اثر وقوع طوفان شدید در یکی از پارک‌های بازی منطقه یوچنگ واقع در استان "هنان" چین موجب کشته و زخمی شدن 20 کودک چینی شد.
گفتنی است؛ این حادثه در مقابل یک مرکز خرید در شهر "اولان اوده" واقع در منطقه سیبری رخ داد.

http://www.banounews.ir/fa/News/166055/به-هوا-برخاستن-ناگهانی-قلعه-بادی-فاجعه-آفرید!
بستن   چاپ