آریا بانو
مرگ بر اثر خنده شدید!
شنبه 11 خرداد 1398 - 15:13:09
آریا بانو -
مرگ بر اثر خنده شدید!
k ١.٤
٠
انتخاب / شاید باورنکردنی نباشد اما یک مرد در سال 1975، به علت خنده بیش از حد جان باخته است. این موضوع به خاطر تماشای یک سریال تلویزیونی رخ داده است.
الکس میچل نام مردی بود که پس از تماشای یک سریال تلویزیونی بر اساس اظهارات اطرافیانش تا 25 دقیقه مداوم خندید و سپس جان باخت.
الکس میچل را می توان نمونه فردی دانست که زندگی را لبخند به لب ترک کرد. درواقع او تا لحظه مرگ مشغول خندیدن بود. به گفته همسر الکس سکانسی که او را به خنده انداخته بود چندان خنده دار به نظر نمی رسید، اما باعث خنده شدید وی شده بود. این مرگ تا مدت ها در هاله ای از ابهام بود و بسیاری از افراد فکر می کردند صرفا فشار به ریه و قلب او باعث مرگش شده اما سال ها بعد و با کمک نوه الکس راز مرگ وی فاش شد.
در سال 2012، پزشکان کشف کردند که الکس میچل از بیماری نادر قلبی رنج می برده، درواقع نوه او لیزا کورل نیز به خاطر همین سندرم نادر در بیمارستان بستری شد. روزی که لیزا به علت ناپایداری تپش قلب وارد بیمارستان شد تصورش را نمی کرد که قرار است از مرگ پدربزرگش رمزگشایی کند.
پزشکان با بررسی سوابق بیمار به مرگ مشکوک پدربزرگ او رسیدند و تصور کردند شاید این مشکل قلبی از وی به نوه او رسیده است. دکتر اقبال مالک، متخصص قلب و مدیر بیمارستان همرزمیت در لندن، اظهار داشت که تماشای نمایش کمدی باعث عود بیماری قلبی میچل و مشکل تنفسی وی شده است.

http://www.banounews.ir/fa/News/166167/مرگ-بر-اثر-خنده-شدید!
بستن   چاپ