آریا بانو
بازگشت به مدل مو چتری
يکشنبه 12 خرداد 1398 - 13:53:51
آریا بانو -
بازگشت به مدل مو چتری 11
٥٤٧
٢
زیبامون / گاهی یک تغییر کوچک در مدل و استایل موها باعث میشه تا چهره متفاوت تر و حتی جذاب تری داشته باشید. استفاده از چتری مو یکی از ایده هایی هست که کمک میکنه تا نه تنها زیباتر دیده شوید بلکه یک سبک و استایل جدیدی هم برای موهایتان خواهد بود. برای مدل دادن و استایل کردن چتری موها روش های مختلفی وجود داره که شما میتونید متناسب باسلیقه خودتون و مدلی که با حالت چهره شما تناسب داره، بهترین مدل مو چتری رو انتخاب کرده و روی موهاتون اجرا کنید. در ادامه چند نمونه مدل مو چتری ، ترند جدید مو رو مشاهده کنید.
مدل مو بسته با موهای چتری
اگر همیشه موهاتون رو در پشت سر جمع می کنید بهتره از مدلی برای چتری موها استفاده کنید که موها در کنار گوش ها دارای دنباله بلند بوده و قسمت مرکزی موها اندازه کوتاه تری داشته باشند. این مدل چتری مو مثل یک قاب برای چهره خواهد بود و زیبایی فوق العاده ای رو به همراه داره.
موهای بلند با چتری کوتاه و یکطرفه
اگر موهای بلند و زیبایی دارید، بهتره که چتری موهاتون رو کوتاه کنید و با این کار، مدل زیباتر و خاص تری برای موهاتون ایجاد کنید. یکطرفه کردن چتری موها یک انتخاب خیلی خوب برای خانم هایی هست که صورت گرد دارند و کمک میکنه تا حالت چهره بهتر و متناسب تر دیده بشه.
مدل مو متوسط و موج دار با چتری های ظریف و کوتاه
برای چتری کردن موها نیازی نیست حجم زیادی از موها رو در جلوی سر کوتاه کنید. یک ردیف نازک و ظریف از موها در جلو سر رو جدا کرده و به صورت چتری کوتاه کنید. این مدل مو میتونه استایل دخترانه و جذابی رو براتون ایجاد کنه.
مدل مو دخترانه با چتری بلند و یکطرفه
اگر احساس می کنید مدل مو کوتاه و چتری با حالت چهرتون تناسب نداره، میتونید چتری موها رو بلندتر در نظر بگیرید و با کمی پیچ و تاب در یک سمت جمع کنید. این مدل مو استایل موهاتون رو خیلی زیباتر نشون میده.
مدل مو چتری خیلی کوتاه و نامنظم
این مدل چتری مو که به بیبی بنگ (Baby Bang) معروف هست جز مدل هایی هست که طرفداران مخصوص به خودش رو داره و برای خانم هایی که دوست دارند مدل موهاشون متفاوت و خاص باشه، گزینه مناسبی هست.
چتری مو با موهای کوتاه و پیکسی
مدل مو کوتاه و پیکسی یکی از مدل موهای کاملا جسورانه و جذاب هست که با مدل مو چتری تناسب خیلی خوبی داره و باعث میشه تا سن و سال خانم ها خیلی کمتر دیده بشه.
مدل مو متوسط و صاف با چتری کوتاه
اگر به مدل های خیلی منظم و صاف برای موها علاقه مند باشید حتما این مدل مو متوسط باب به همراه چتری های منظم و کوتاه رو هم دوست خواهید داشت. این مدل چتری مو یک انتخاب کاملا دخترانه و جذاب هست که میتونید در فصل تابستان امتحان کنید.
مدل مو چتری با لبه های بلندتر
این مدل چتری مو که لبه های بلندتری داره به شما این آزادی عمل رو میده تا موهاتون رو به هر سبکی که دوست دارید استایل کنید و چتری مو زیبا و جذابی هم داشته باشید.
مدل مو چتری با موهای متوسط و موج دار
مدل مو کوتاه و نامنظم یکی دیگه از مدل هایی هست که میتونید برای چتری مو استفاده کنید و استایل متفاوتی رو برای موهاتون به وجود بیارید. این سبک از چتری مو برای خانوم هایی که پیشانی بلندی دارند، گزینه مناسبی هست و باعث میشه تا حالت و اندازه چهره متناسب تر و زیباتر دیده بشه.
موهای بلند و صاف با چتری کوتاه
این مدل مو هم جز پرطرفدارترین مدل های چتری مو هست که در کنار موهای بلند و صاف تناسب خیلی خوبی داره و ظاهر دخترانه و جذابی رو برای خانم ها ایجاد میکنه.

http://www.banounews.ir/fa/News/166350/بازگشت-به-مدل-مو-چتری
بستن   چاپ