آریا بانو
کویتیشن، کاهش سایز یا کاهش وزن؟
چهارشنبه 15 خرداد 1398 - 03:09:30
آریا بانو - مقاله در یک نگاه
کاهش سایز آرزوی خیلی ها است زیرا چاقی موضعی یکی از معضلاتیست که بسیاری از ایرانیان با آن دست و پنجه نرم می کنند. متاسفانه گاهی رژیم غذایی به تنهایی کارساز نیست و تجمع چربی ها در ران، باسن و بازو همچنان قابل مشاهده است. یکی از تکنیک های موثر بدون نیاز به عمل جراحی برای لاغری موضعی و کاهش سایز کویتیشن است. این تکنیک، زمانی که با ورزش و رژیم غذایی همراه باشد تاثیرش دو چندان خواهد شد.
بسیاری از افراد وزن کم می کنند، اما به هدفشان نمی رسند چرا که شکم، ران ها، باسن و بازوهایشان همچنان چاق است. مشکل کجاست؟ کاملا مشخص است ما بر روی کاهش وزن تمرکز می کنیم نه کاهش سایز .
منظور از لاغری موضعی چیست؟
متاسفانه چربی ها به یک اندازه در تمام نواحی بدن پخش نشده اند. بسیاری از این چربی های مزاحم در قسمت شکم و پهلو، ران و باسن، غبغب و بازو جمع می شوند. برای از بین بردن این چربی های موضعی به لاغری موضعی نیاز داریم.
این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد : لاغری موضعی با کویتیشن
کاهش سایز چگونه است؟
کاهش سایز به فاکتورهای زیادی چون جنسیت، شکل بدن و متابولیسم بستگی دارد. رفع چربی های موضعی در کاهش سایز اهمیت دارد، چرا که یک رژیم غذایی نرمال و و روتین ورزشی، همیشه نتایج دلخواه را ایجاد نمی کند. برای کاهش چربی های سرسخت موضعی، به تکنیک های کاهش وزن خاصی همچون کویتیشن نیاز دارید.

کویتیشن چیست؟
کویتیشن یکی از تکنیک های لاغری موضعی و کاهش سایز است. امواج حاصل از دستگاه کویتیشن، به عمق پوست نفوذ کرده و حباب هایی در اطراف چربی ها ایجاد می کند سپس با ترکیدن این حباب ها، محتوای چربی آنها از طریق ادرار و سیستم لنفاوی دفع می شود.
کاهش سایز با کویتیشن
این روش درمانی بسیار کم خطر است و می تواند بر روی همه ی نواحی بدن که دارای چاقی موضعیست، مورد استفاده قرار گیرد. هرچند تاثیر آن بر روی شکم، پایین تنه و بازو بیشتر است. این روش برخلاف لیپوساکشن، نیاز به عمل جراحی ندارد چون در آن فقط از امواج اولتراسوند یا فراصوت استفاده می شود. استفاده از این روش عوارضی چون بیهوشی، خونریزی و پانسمان به دنبال ندارد.
کویتیشن، بهترین روش برای کاهش سایز و لاغری موضعی

نکته
استفاده از دستگاه کویتیشن موجب کاهش وزن نمی شود. کویتیشن، یکی از تکنیک های لاغری موضعی و کاهش سایز است. در صورت نیاز به کاهش وزن میتوان در کنار این روش از رژیم لاغری استفاده کرد.
مشاوره با کارشناسان کلینیک تغذیه و زیبایی برنافیت
021-22685838 شعبه شریعتی
021-77229877 شعبه رسالت

http://www.banounews.ir/fa/News/166707/کویتیشن،-کاهش-سایز-یا-کاهش-وزن؟
بستن   چاپ