آریا بانو
نمایش کودک "ماه پیشونی" در شیراز روی صحنه می‌رود
شنبه 18 خرداد 1398 - 16:16:45
آریا بانو - "ماه پیشونی" یکی از زیباترین داستان‌های اصیل و فولکلور ایرانی است که این بار توسط "مرضیه محبوب"، به نمایشنامه تبدیل شده است و با شیوه اجرایی تلفیقی (بازیگر و عروسک) و با تکنیک نیم ماسک در شیراز به روی صحنه خواهد رفت.


سرویس استان‌های هنرآنلاین: نمایش کودک "ماه پیشونی" به روی صحنه می‌رود. این نمایش به کارگردانی میترا توکل و محمد ابوعلی برای سنین سه سال به بالا به نویسندگی مرضیه محبوب اجرا خواهد شد.
" ماه پیشونی" یکی از زیباترین داستان‌های اصیل و فولکور ایرانی است که این بار توسط "مرضیه محبوب"، به نمایشنامه تبدیل شده است و با شیوه اجرایی تلفیقی (بازیگر و عروسک) و با تکنیک نیم ماسک در شیراز به روی صحنه خواهد رفت.
در خلاصه داستان نمایش آمده است: "گل نسا" دختر زیبا و مهربانی است که با نامادری بداخلاقش "خانم سلطان" و ناخواهری شکمو و تنبلش "پریچهر" زندگی می‌کند. در یکی از روزهایی که گل نسا برای پنبه ریسی به صحرا رفته است، باد گلوله پنبه او را با خود می‌برد و در چاهی می‌اندازد که دیوی تنها در آن زندگی می‌کند...
علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن این نمایش 45 دقیقه‌ای از جمعه 17 خرداد ساعت 19:45 در پارک آزادی، تالار استاد هودی مراجعه کنند.
الهه بهرامی

http://www.banounews.ir/fa/News/167053/نمایش-کودک-"ماه-پیشونی"-در-شیراز-روی-صحنه-می‌رود
بستن   چاپ