آریا بانو
ساخت پارک بانوان در تمامی شهرستان‌های تهران
يکشنبه 19 خرداد 1398 - 12:51:30
ایسنا - زنان
آریا بانو - مدیرکل امور بانوان استانداری تهران بر ساخت پارک بانوان در تمامی شهرستان‌های استان تاکید کرد و در عین حال گفت:‌ عملکرد دستگاه‌های استانی در خصوص نحوه هزینه کرد تخصیصی در حوزه بانوان قابل قبول نیست.

به گزارش ایسنا، ثریا شارقی در نخستین کارگروه تخصصی بانوان استان تهران با بیان اینکه یکی از مصوبات ما ساخت پارک بانوان در تمام شهرستان‌های استان بود، گفت: برخی شهرستان‌ها مانند ملارد، دارای پارک هستند و در شهرستان بهارستان نیز پارک نیاز به تجهیز دارد.
وی تاکید کرد که سازمان مدیریت با کمک شهرداری و فرمانداری برنامه‌ریزی کند تا تمامی شهرستان‌های استان پارک بانوان داشته باشند.
شارقی در ادامه با اشاره به لزوم آموزش فنی و حرفه ای در بند نسوان، عنوان کرد: توانمند سازی بند نسوان و کانون اصلاح و تربیت باید به صورت ویژه پیگیری شود چرا که زمانی که این افراد از زندان آزاد می‌شوند باید نوعی از مهارت را آموخته باشند.
وی همچنین درباره بخشنامه سال گذشته در خصوص انتصاب مدیریتی بانوان و جوانان گفت: بر اساس قانون باید 30 درصد از انتصابات مدیریتی به بانوان و جوانان اختصاص یابد، این قانون در مجموعه استانداری و فرمانداری ها در استان اجرا شد اما در دستگاه های اجرایی استان خیلی شاهد عملیاتی شدن این مصوبه نبودیم.
وی همچنین گفت: عملکرد دستگاه های استانی در خصوص نحوه هزینه کرد تخصیصی در حوزه بانوان قابل قبول نیست.
ادامه دارد

http://www.banounews.ir/fa/News/167134/ساخت-پارک-بانوان-در-تمامی-شهرستان‌های-تهران
بستن   چاپ