آریا بانو
آرایش و استایل تابستانی برای خوشتیپ شدن خانم ها
يکشنبه 19 خرداد 1398 - 12:54:45
آریا بانو -
آرایش و استایل تابستانی برای خوشتیپ شدن خانم ها
٢٤٦
٠
زیبامون/ فصل تابستان، فصل گرما و عرق ریختن هستش، البته برای کسایی که هیچ هیجانی ندارن و دنبال برنامه ریزی برای لذت بردن از اوقاتشون نیستن! اما اگه شما از اون دسته خانومای پرانرژی و خوش ذوق هستین، حتما می تونید روزهای گرم تابستون رو به روزهایی زیباتر و جذاب تر تبدیل کنید. یکی از چیزهایی که باعث میشه سر ذوق بیاید و بهتر برای اوقاتتون برنامه ریزی کنید، توجه به استایل مناسب و همچنین مراقبت از زیبایی تون هست که مهم ترین و ساده ترین نکته ها درباره این مسئله رو در ادامه بهتون میگیم.
سفید و روشن بپوشید
همه ما می دونیم که رنگ سفید، جذب نور و حرارت کمتری داره، ضمن اینکه پوشیدن لباس روشن و سفید، استایل شیک تری برای فصل تابستان ایجاد می کنه. لباس های سفید و رنگ روشن، به مدل های فشن و مدگرایانه نزدیک تر هستن و باعث میشن که خوشتیپ تر و جذاب تر به نظر برسید.
مدل موی دم اسبی رو امتحان کنید
این استایل مو برای فصل تابستون فوق العاده اس و می تونه جذابیت خیلی زیادی در صورتتون ایجاد کنه. کمتر کسی هست که با مدل موی دم اسبی، احساس بهتری نداشته باشه یا فک کنه که این مدل مو بهش نمیاد، پس حتما امتحانش کنید تا هم جذاب تر بشید و هم اینکه حجم موها رو از روی گردن و شانه کم می کنید تا زیادی هم گرمتون نشه. این استایل رو توی مهمونی ها و تفریحات تابستونی به کار ببرید.
اکسسوری تابستانی رو فراموش نکنید
یکی از بهترین زمان ها برای استفاده از اکسسوری ها، فصل تابستان هستش که رنگ های جذاب و شاد رو به استایل تون اضافه می کنه و باعث میشه خوشتیپ تر بشید. زیورآلات (مخصوصا از نوع ریسه ای و منگوله دار) و کلاه (مخصوصا کلاه هی بزرگ و رنگی) و...، می تونن انتخاب های خیلی خوبی باشن.
حتما عینک آفتابی بزنید
استفاده از عینک آفتابی، نه تنها برای خوشتیپ تر شدنتون مناسب هستش، بلکه برای حفظ سلامتی چشم ها ضروریه. عینک های با سایز خیلی بزرگ یا خیلی کوچیک، ترندهای این روزها هستن و اگه از عینک هایی با شیشه رنگی استفاده کنید، خیلی شیک تر و بهتر خواهد بود.
آرایش ملایم و لایت
بهتره توی فصل گرما، همه چیز رو با رنگ محیط هماهنگ کنید. رنگ های ملایم و لایت، برای فصل تابستون بهتر هستن و کلا بهتره که آرایش تون غلیظ و توی ذوق بزن نباشه.

http://www.banounews.ir/fa/News/167160/آرایش-و-استایل-تابستانی-برای-خوشتیپ-شدن-خانم-ها
بستن   چاپ