آریا بانو
چگونه رژلب قرمز بزنیم؟
يکشنبه 19 خرداد 1398 - 15:47:11
آریا بانو -
چگونه رژلب قرمز بزنیم؟
٧٤٤
٠
زیبامون/ رژلب قرمز یکی از بهترین و پرطرفدارترین رنگ هایی هست که برای آرایش صورت انتخاب میشه و ظاهری کاملا جذاب و کلاسیک رو برای خانم ها ایجاد میکنه. اگرچه این رنگ از رژلب، جذابیت فوق العاده ای رو برای چهره ایجاد میکنه اما اگه به درستی و با روش صحیح مورد استفاده قرار نگیره میتونه زیبایی چهره رو هم تحت تاثیر قرار بده و اون جذابیتی که انتظار دارید رو با این رژلب دریافت نکنید.
بهترین پیشنهاد این هست که در کنار رژلب قرمز، یک آرایش ساده و طبیعی رو برای سایر قسمت های صورت انتخاب کنید تا زیبایی و جذابیت رژلب قرمز به بهترین شکل ممکن دیده بشه. این سبک از رژلب رو معمولا خانم های فرانسوی مورد استفاده قرار میدن و به همین دلیل آرایش زنان فرانسوی در همه جای دنیا معروف و زبانزد هست!
قدم اول: خط لب بزنید
ابتدا لازم هست قبل از شروع آرایش لب، یک لایه نازک از کانسیلر رو بر روی لب ها بزنید تا زمینه مناسبی برای آرایش لب ایجاد بشه. کانسیلر نه تنها کمک میکنه تا آرایش لب ماندگاری بیشتری داشته باشه بلکه رنگ طبیعی لب رو هم یکدست میکنه و باعث میشه تا رژلب زیباتری داشته باشید. سپس با استفاده از یک مداد لب نرم، دور تا دور خط طبیعی لب رو بکشید تا محدوده ای که قرار هست رژلب زده بشه، مشخص بشه. با این کار، رژلب قرمز مرتب و جذابی خواهید داشت.
قدم دوم: قسمتی از لب رو با مداد لب پوشش بدید
قبل از اینکه رژلب اصلی رو بر روی لب ها بزنید بهتره با استفاده از خط لب، قسمت مرکزی لب رو هم کمی پر کنید. این کار به شما کمک میکنه تا هم رژلب اصلی موندگاری بیشتری داشته باشه و هم اینکه رنگ اصلی رژلب بهتر و واضح تر دیده خواهد شد.
قدم سوم: رژلب قرمز بزنید
در این مرحله باید بهترین رنگ از رژلب قرمز رو که تناسب خوبی با رنگ پوستتون داره انتخاب کنید و از مرکز لب بالا، رژلب زدن رو شروع کنید. بهتره تیوپ رژلب رو با کمی فشار روی لب ها بکشید تا رنگ قرمز رژلب به طور یکنواخت در همه جای لب پخش بشه و نتیجه عالی و خوبی رو به همراه داشته باشه.
قدم آخر: کامل کردن رنگ رژلب
اگر رژلب قرمز رو انتخاب کرده اید باید این نکته رو به خاطر بسپارید که رژلب قرمز باید کاملا پررنگ و غنی باشه. پس لازمه که تمام قسمت های لب رو کاملا رژلب بزنید و هیچ جای خالی روی لب باقی نمونه.

http://www.banounews.ir/fa/News/167208/چگونه-رژلب-قرمز-بزنیم؟
بستن   چاپ