آریا بانو
زایمان نگار جواهریان در کانادا مصداق حریم خصوصی است؟!
يکشنبه 19 خرداد 1398 - 15:47:17
آریا بانو -
زایمان نگار جواهریان در کانادا مصداق حریم خصوصی است؟!
k ٦.٤
٣٢
آخرین خبر / رامبد جوان و همسرش، نگار جواهریان، ظاهراً رفته‌اند کانادا برای اینکه بچه‌دار شوند. این البته حق هر کسی است که بتواند جای تولد فرزندش را انتخاب کند ولی هر کسی به غیر از رامبد جوان. چرا؟
اول به این مسأله بپردازم که برخی می‌گویند این جزو حریم خصوصی هر کسی است و ما نباید وارد حریم خصوصی کسی شویم. این دوستان مطلقا اشتباه می‌کنند. کسی که از فواید شهرت استفاده می‌کند باید مضرات آن را هم بپذیرد. نمی‌شود که ما با چهره‌مان در حریم عمومی جامعه پول در بیاوریم و چنین روزی پشت حریم خصوصی پناه بگیریم.
اما چرا رامبد جوان نباید فرزندش را در کانادا به دنیا آورد؟ ماجرا ساده است. بیاییم و ببینیم او در این چند سال چطور پول درآورده؟ از آنتن صداوسیما. پولش را چه کسی داده؟ سازمان؟ روبیکا؟ ایرانسل؟ نه خیر. ما مردم. ذره ذره پول آن سازمان از جیب ما رفته و ریال به ریال تبلیغات به خاطر مخاطبان این رسانه دولتی به جوان داده شده است.
ماجرا از این هم ساده‌تر می‌شود وقتی ببینیم که جوان روی آنتن چه چیزهایی به خورد ما داده است. من بودم که می‌گفتم ما و این مملکت چقدر خوووووبیم؟ من بودم که پول می‌گرفتم برای اینکه این مردم را به وطن (و به نظام حاکم بر آن) علاقمند کنم؟ حالا در این مملکت یک تکه خاک پیدا نمی‌شود که خانم جواهریان در آن بزاید؟
جالب است که این کار از طرف فردی انجام می‌شود که آنقدر پول دارد که حتی به مخیله‌مان خطور نکند که فرزندش در این کشور با سختی روبرو خواهد شد. برخی جوری می‌گویند جوان حق داشته فرزندش را در کانادا به دنیا بیاورد که انگار اگر در ایران متولد می‌شد، برای شیر خشک به مشکل می‌خورد، دانش‌آموز مدارس کپری می‌شد و دست آخر پشت کنکور می‌ماند.
دوستی در اینستا نوشته رامبد مجری است و مجری مامور است و معذور؟ مجری نباید شرافت داشته باشد؟ نباید بگوید من کاری را تبلیغ نمی‌کنم که خودم خلاف آن را اجرا کنم؟ مجری نباید وقتی به توبه فرمایش می‌کند، چون به خلوت می‌رود، کار دیگر را نکند؟
آن چه البته به جایی نرسد فریاد ماست. فریاد مردمانی که در روزهای سخت، پای این مملکت ماندند و حالا می‌بینند کسی که نزدیک به هزار شب آنتن این مملکت دستش بوده، فرزندش را جای دیگری به دنیا می‌آورد تا خدای نکرده، با دشواری روبرو نشود. فریاد کسانی که جایی در صداوسیمای این مملکت ندارند چون اگرچه عاشق وطنشان هستند ولی حاضر نیستند در روزهای سخت ماله کشی کنند و بگویند چقدر خوووووبیم ما!

http://www.banounews.ir/fa/News/167211/زایمان-نگار-جواهریان-در-کانادا-مصداق-حریم-خصوصی-است؟!
بستن   چاپ