آریا بانو
مرد شیشه‌ای، همسر و دختر 2 ساله اش را کشت
يکشنبه 19 خرداد 1398 - 15:50:48
آریا بانو -
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری مرد 44 ساله ای که به دلیل مصرف شیشه، همسر و دختر بچه 2ساله‌اش را به قتل رسانده بود، خبرداد.
به گزارش ایسنا- سرهنگ محمود سعادتی گفت: روز پانزدهم خردادماه جاری در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع مرگ مشکوک یک زن و یک دختر بچه 2 ساله در منزلی در بخش محمدان شهرستان ایرانشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت .
این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان از صحنه جرم مشخص شد که این مادر 38 ساله به همراه دختر 2 ساله اش بر اثر خفگی به قتل رسیده اند .
متهم که در ابتدا منکر هر گونه اقدام بر علیه خانواده اش بود پس از انجام بازجویی های فنی و تخصصی، با صراحت به جرم خود اعتراف کرد و در خصوص نحوه قتل گفت: از 7 سالگی تاکنون انواع مواد مخدر را مصرف می کنم و حدود 4 سال است که به شیشه اعتیاد دارم و همسر قبلی ام را نیز به همین دلیل طلاق داده و حدود 3 سال است که با مقتول ازدواج کرده ام.
در خصوص مصرف مواد مخدر همیشه با همسرم دعوا می کردیم که در مورخه 13 خرداد پس از مصرف مواد مخدر شیشه به حمامی که همسرم در آن حضور داشت وارد شدم و با استفاده از شال وی را خفه کردم و پس از پوشاندن لباس به مقتول به داخل اتاق رفتم و فرزندم را نیز با استفاده از جوراب خودم خفه کردم و همان شب در منزل خوابیدم و فردای روز قتل از خانه خارج شدم.
فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: در بررسی صحنه جرم آلات قتاله جوراب و شال مورد توصیف قاتل به همراه ادوات استعمال مواد مخدر نیز کشف شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/167214/مرد-شیشه‌ای،-همسر-و-دختر-2-ساله-اش-را-کشت
بستن   چاپ