آریا بانو
دختر ایرانی تبار در تیم ملی فوتبال زنان آلمان +عکس
دوشنبه 20 خرداد 1398 - 10:53:04 AM
آریا بانو-به گزارش اقتصاد نیوز  و به نقل از سایت onefootball، جام جهانی 2019 زنان در کشور فرانسه در حال برگزاری است و تیم ملی فوتبال زنان آلمان موفق شد در گام نخست با یک گل چین را شکست دهد. آلمان در ادامه در مرحله گروهی به دیدار اسپانیا و آفریقای جنوبی خواهد رفت.

57889137

سارا دورسون خواجه یکی از بازیکنان تیم فوتبال زنان آلمان است که پدر ایرانی و مادر ترکیه‌ای دارد و تیم ملی آلمان را همراهی می‌کند که یکی از مدعیان قهرمانی در این رقابت‌هاست. این بازیکن درباره آغاز فوتبال خود گفت: 24 سال پیش فوتبال بازی کردن را شروع کردم و آن زمان بازی کردن با الان فرق می‌کرد. آن زمان که فوتبال بازی می‌کردم، خیلی برای همه عجیب بود چون من در تیم پسران بازی می‌کردم و همه می‌گفتند چرا یک دختر باید فوتبال بازی کند ولی الان همه جا دخترها می‌توانند فوتبال بازی کنند و شرایط قبل را ندارند.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: دو سال پیش همه از ما انتظار موفقیت را داشتند ولی عملکرد ضعیفی داشتیم و حالا کسی از ما انتظار موفقیت ندارد و این مساله به سود ماست که الان کسی زیاد درباره آلمان صحبت نمی‌کند. ما الان ساختار خیلی خوبی در تیم داریم و به اصلاح، آلمانی‌تر بازی می‌کنیم و این مساله می‌تواند به ما در راه موفقیت در جام جهانی زنان موثر باشد.



http://www.banounews.ir/fa/News/167271/دختر-ایرانی-تبار-در-تیم-ملی-فوتبال-زنان-آلمان--عکس
بستن   چاپ