آریا بانو
عینک آفتابی گربه ای؛ مد این روزهای تابستانی
دوشنبه 20 خرداد 1398 - 13:15:51
آریا بانو -
عینک آفتابی گربه ای؛ مد این روزهای تابستانی 4
٢٦٩
١
منودلیار / عینک آفتابی گربه ای ترند اکسسوری تابستان 2019 است که فرم فوق العاده ای دارد و به صورت حال و هوای بامزه و متفاوتی می دهد. این عینک های جذاب و دوست داشتنی در انواع مدل های فریم دار و بدون قاب، شیشه های رنگی و رنگ های ساده و تیره ترند شده اند. عینک آفتابی گربه ای هم یکی از اکسسوری هایی است که از دنیای قدیم به روزگار ما سفر کرده و چند سال است که روی بورس آمده؛ اما این تابستان فصل خودنمایی این مدل عینک است. مرلین مونرو و آدری هیپبورن دو سلبریتی قدیمی اما بسیار محبوب هستند که از طرفداران عینک گربه ای بوده اند.
قسمت بالای فریم عینک گربه ای برجسته تر است و در لبه های دسته با سمت بالا کشیده می شود؛ به همین دلیل فرمی شبیه به چشم گربه را به یاد می آورد! با این حال فرم های مختلفی از عینک آفتابی گربه ای وجود دارد؛ برخی بیضی تر و برخی دایره ای تر هستند و تیزی گوشه بالای بعضی از مدل ها بیشتر است.
شاید فکر کنی که این مدل عینک مخصوص فرم خاصی از صورت است و برای هرکسی مناسب نیست؛ اما حقیقت این است که عینک آفتابی گربه ای به دلیل فرم خاص و گشیدگی رو به بالایی که دارد برای همه چهره ها مناسب است. این مدل عینک تأکید فوق العاده ای بر ناحیه چشم ها و ابروها دارد و جذابیت چهره را بیشتر می کند. صورت های گرد با عینک گربه ای کشیده تر می شوند؛ چرا که کشیدگی بالایی این مدل عینک ها کمک می کند توجه از چانه و گونه های گرد به سمت بالا جلب شود. هرچه کشیدگی عینک بیشتر باشد، گردی صورت کمتر به چشم می ِآید.
صورت های مستطیلی و کشیده هم می توانند با خیال راحت از انواع عینک آفتابی گربه ای استفاده کنند، اما بهتر است به سراغ مدل هایی بروند که گردتر هستند. با این کار تعادل خوبی بین قاب گرد و فرم کشیده صورت برقرار می شود.
می توانی از انواع عینک آفتابی گربه ای با شیشه های رنگی استفاده کنی و این عینک های جذاب را به عنوان یک اکسسوری متفاوت برای رنگ و لعاب دادن به استایلت به کار بگیری؛ یا از شیشه های ساده و تیره استفاده کنی که برای همه استایل ها و موقعیت ها مناسب هستند. انواع فانتزی این مدل عینک ها هم وجود دارد که قاب تزئین شده ای دارند یا دسته های آن ها متفاوت و کار شده است. می توانی از فریم های کلفت استفاده کنی یا به سراغ شیشه های بدون قاب بروی! این مدل عینک ها روی بورس هستند و می توانی با خیال راحت از هر عینک گربه ای که دوست داری استفاده کنی!

http://www.banounews.ir/fa/News/167341/عینک-آفتابی-گربه-ای؛-مد-این-روزهای-تابستانی
بستن   چاپ