آریا بانو
3 کیف زنانه محبوب در دنیا که هرگز از مد نمی افتد!
دوشنبه 20 خرداد 1398 - 14:39:24
آریا بانو -
3 کیف زنانه محبوب در دنیا که هرگز از مد نمی افتد! 3
٥٥٤
٠
منودلیار / بعضی از ما اهل دنبال کردن ترندها هستیم و دوست داریم مطابق با آخرین برنامه های مد پیش برویم. بعضی هامان هم ترجیح می دهیم آیتم هایی را خریداری کنیم که هیچ وقت از مد نمی افتند و همیشه روی بورس هستند. تو جزو هرکدام از این افراد که باشی، پیشنهاد می کنم در مقاله امروز همراه من باشی و با 3 مدل کیف از مد نیافتادنی از برندهای شنل، سن لورن و فندی آشنا شوی. اگر این مدل کیف ها در کمد تو وجود دارد، می توانی مطمئن باشی که همیشه جذاب و خوش پوشی و نیازی به خرج اضافی برای خرید کیف های متنوع نداری.
بهتر است برای این کیف ها، رنگ های خنثی مثل مشکی، سفید، خاکستری و بژ را در نظر بگیری که با هر آیتم و رنگی ست می شوند و امکان استفاده از آن ها خیلی بیشتر می شود. یک نکته مهم دیگر این است که به کارکرد این کیف ها فکر کنی و مدل هایی را انتخاب کنی که داخل آن ها زیپ یا جدا کننده دارد و امکان قرار دادن وسایل و اجزای مختلف در آن ساده تر است.
کیف های دکمه ای کلاسیک برند شنل CHANEL:
این مدل کیف یکی از محبوب ترین کیف ها در جهان است که سال هاست در دنیای مد جا خوش کرده و قصد رفتن ندارد. اولین بار این مدل کیف در دهه 80 میلادی معرفی شد و به یکی از آیتم های مهم برند شنل تبدیل شد. این کیف ها با بند زنجیری طلایی که لا به لای آن بند چرمی رد شده، رو دوزی لوزی شکل، در ساده و قفل دکمه ای که روی آن آرم برند شنل نقش بسته است، برای همه ما آشنا هستند. می توانی این مدل کیف را در انواع رنگ و متریال و اندازه تهیه کنی.
کیف دکمه ای برند سن لورن SAINT LAURENT:
این مدل کیف دکمه ای برند ایو سن لورن از 1961 به جهان معرفی شده و یکی از مطرح ترین کیف ها در صنعت مد است. این کیف بند زنجیری طلایی دارد و می توان آن را روی شانه یا به صورت کجکی استفاده کرد. روی در این کیف لوگو برند سن لورن با رنگ طلایی خودنمایی می کند و به دلیل نام طراح آن، Cassandre، با نام کیف های CASSANDRA شناخته می شود.
کیف دستی برند فندی FENDI:
این مدل کیف برند فندی بسیار جذاب است و به دلیل فرم خاصی که دارد برای موقعیت های مختلف قابل استفاده است. این مدل کیف ها PEEKABOO نام دارند و یکی از آیکون های شناخته شده فندی هستند که در رنگ ها، سایزها و متریال های مختلف وجود دارند. می توانی با توجه به نیاز و سلیقه ات انواع مدل های این کیف دستی را تهیه کنی. افراد مشهوری چون ریحانا، سلن دیون، مگان مارکل و… از این مدل کیف استفاده می کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/167368/3-کیف-زنانه-محبوب-در-دنیا-که-هرگز-از-مد-نمی-افتد!
بستن   چاپ