آریا بانو
مروری بر سه‌ دهه نقاشی‌های ناصر عزیزی
سه شنبه 21 خرداد 1398 - 10:52:46
آریا بانو - نقاشی‌های خلق شده در طول سه دهه فعالیت هنری و حرفه‌ای ناصر عزیزی در قالب نمایشگاه مروری بر آثار این هنرمند، در گالری آریانا به نمایش در می‌آید.


به گزارش هنرآنلاین ، این نمایشگاه فرصتی فراهم می‌کند که سیر تحولی و تجربه‌اندوزی این هنرمند کشورمان از آغاز دهه هفتاد تا امروز در معرض تماشا قرار بگیرد. تازه‌ترین نمایشگاه ناصر عزیزی که از 24 خرداد افتتاح می‌شود، شامل 53 اثر از فیگورها، کالیگرافی‌ها، نقاشی‌های برگرفته شده از ایران باستان و موتیف‌های شرقی و اسلامی و نیز برخی آثار متاثر از فضای سورئالیسم است.
عزیزی از جمله هنرمندان فعالی است که تاکنون بیش از 80 نمایشگاه گروهی و انفرادی در داخل ایران و خارج از کشور برگزار کرده. او در کشورهایی مانند نروژ، سوئیس، آلمان، قطر، کویت و امارات متحده عربی نمایشگاه داشته و نیز در سمپوزیوم‌های مختلفی در کشورهایی چون فرانسه و اسلواکی شرکت کرده است.
قابل ذکر است که این نمایشگاه صرفا برای چهار روز بر پا می‌شود و روز 27 خرداد قبل از سفر هنرمند به کشور آلمان، برای شرکت در یک سمپوزیوم بین‌المللی به اتمام می‌رسد.
علاقمندان می‌توانند روز جمعه 24 خرداد از ساعت 16 تا 21 در مراسم افتتاحیه شرکت کنند و روزهای 25 تا 27 خرداد، از ساعت 15 تا 17 برای بازدید آثار به نشانی خیابان شریعتی، الهیه، خیابان فیاضی (فرشته)، پلاک 9 مراجعه یا با شماره 22601216 تماس حاصل کنند.
ناصر عزیزی متولد 1349 در تهران، تحصیلات آکادمیک در زمینه نقاشی را از هنرستان پسران هنرهای زیبای تهران وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرد و در سال 1370 پس از اخذ دی‍پلم، وارد دانشگاه شد. او سال 1376 تحصیلاتش را تا مقطع فوق لیسانس در همین دانشگاه به پایان رساند.

http://www.banounews.ir/fa/News/167442/مروری-بر-سه‌-دهه-نقاشی‌های-ناصر-عزیزی
بستن   چاپ