آریا بانو
علی دهبان "مثبت فکر کن" را کارگردانی می‌کند/ "مده آ" ویژه هنرمندان اجرا می شود/ پوستر نمایش "دروغ" منتشر شد/ مدرسه تئاتر پردیس تئاتر تهران فعالیت خود را آغاز می‌کند/ "عزازیل" تیرماه در نوفل لوشاتو اجرا می‌شود
سه شنبه 21 خرداد 1398 - 16:07:29
آریا بانو - خبرهایی از تئاتر.


به گزارش هنرآنلاین ، نمایش "مثبت فکر کن" به نویسندگی و کارگردانی علی دهبان مرداد ماه سال جاری نمایش "مثبت فکر کن"را روی صحنه می‌برد.
علی دهبان فارغ التحصیل رشته کارگردانی و بازیگری در مقطع کارشناسی است. او فعالیت خود را با بازیگری در تئاتر‌های خیابانی آغاز کرد و در چند فیلم و سریال نیز ایفای نقش داشته است که از این میان می‌توان به فیلم سینمایی "جشن دلتنگی"، "یک روز دیرتر" و "از فردا می‌ترسم" اشاره کرد دهبان در سال‌های اخیر به عنوان خبرنگار و روزنامه‌‌نگارِ عرصه تئاتر و سینما نیز فعالیت داشته است.
خیام وقارکاشانی که به عنوان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر شناخته شده است، در این پروژه به عنوان مجری طرح حضور دارد. وقار کاشانی همچنین تا چندی پیش مدیریت تماشاخانه باران را عهده دار بود که جزو اولین فعالین عرصه خصوصی سازی در تئاتر نیز محسوب می‌شود.
احمد شیرزای‌مهر تهیه‌کننده نمایش "مثبت فکر کن" است. در این نمایش بازیگران شناخته شده‌ای حضور دارند که در خبرهای بعدی اسامی آنها و سایرعوامل اعلام خواهد شد.
نمایش "مده آ" ویژه هنرمندان اجرا می شود
نمایش "مده آ" به کارگردانی علی اصغرراسخ راد در تالار قشقایی ساعت 20:45 روز چهارشنبه 22 خرداد ماه ویژه هنرمندان به صحنه می‌رود.
در این اثر نمایشی که از روز جمعه بیستم اردیبهشت ماه اجرای خود را آغاز کرده ماندانا عبقری، علیرضا دهقانی و مینو نوبهاری به عنوان بازیگر حضور دارند.
در توضیح این اثر نمایشی آمده است: "کارگردان شیوه اجرا را با الهام از ویژگی های تئاتر کلاسیک طوری تنظیم کرده تا هم بتواند از قابلیت‌های آن در جهت ایجاد تناسب میان فرم و محتوی بهره‌مند شود و هم از حضور دانشجویان و هنرجویان تئاتر بیشتر و بهتر استفاده کند."
برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.teatreshahr.com و کانال تلگرام Theatershahr@ مراجعه کنید.
پوستر نمایش "دروغ" منتشر شد
پوستر نمایش "دروغ" به کارگردانی آریان رضائی که قرار است از 31 خرداد ماه در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برود با طراحی سینا افشار رونمایی شد.
نمایش "دروغ" نوشته فلوریان زلر به کارگردانی آریان رضائی با بازی افشین هاشمی، لادن مستوفی، ارسطو خوش رزم و مژگان خالقی از 31 خرداد تا 31 تیرماه 98 هر روز ساعت 19:30 در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌رود.
گفتنی است در این نمایش امیر حسین شفیعی مجری طرح، پگاه مرادی مترجم، منوچهر شجاع طراح صحنه و نور، ندا نصر طراح لباس، بابک برزویه عکس و فیلم، محمد جواد ایزدی و سجاد ایرامنش طراحی و ساخت تیزر، امیر قالیچی مدیر روابط عمومی و تبلیغات، آیدین نادری مشاور رسانه‌ای، حسین بنیاد دستیار کارگردان و برنامه ریز ، آریان رضائی را همراهی می کنند.
علاقه‌مندان به تهیه بلیت‌های اینترنتی نمایش "دروغ" می‌توانند از طریق سایت تیوال اقدام کنند.
مدرسه تئاتر پردیس تئاتر تهران فعالیت خود را آغاز می‌کند
با شروع ثبت‌نام دوره های آموزشی و آغاز فصل تابستان مدرسه تئاتر پردیس تئاتر تهران فعالیت خود را آغاز می‌کند.
با هدف توزیع صحیح امکانات آموزشی و بهره‌مندی از فضاهای کالبدی جهت آموزش علمی و صحیح هنرهای نمایشی در شرق و جنوب شهر، مدرسه تئاتر پردیس تئاتر تهران فعالیت خود را آغاز می‌کند.
این دوره آموزشی در رشته‌های بازیگری، کارگردانی، گریم، تئاتر کودک، نمایشنامه‌نویسی، تئاتر عروسکی و... با حضور اساتیدی چون مریم کاظمی، حسن باستانی، علی اکبر راسخ راد، سروش طاهری، جواد انصافی، انوش معظمی و... برگزار خواهد شد.
این کلاس‌های آموزشی در سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزگسالان برگزار می‌شود و این دوره آموزشی از 15 تیرماه آغاز می‌شود. علاقمندان می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 33034205_ 33034210_ 33034198_ 33034197_ 33034176 تماس بگیرند.
"عزازیل" تیرماه در نوفل لوشاتو اجرا می‌شود
"عزازیل" به نویسندگی و کارگردانی سپهر زمانی از روزهای آغازین تیرماه ساعت 19:30 در عمارت نوفل لوشاتو به نمایش در می‌آید.
در خلاصه داستان نمایش آمده است: عزازیل یعنی/ اولین شیطان
هادی شیخ الاسلامی، نوید لایقی، سجاد تابش، میلاد فرج زاده، یاشار بیگ زاده، امیر چشمه و علی پور احمدیان نقش آفرینان عزازیل هستند.
این نمایش از مورخ دوم تیرماه نود و هشت، به مدت بیست شب روی صحنه می‌رود.
بلیت‌های اینترنتی عزازیل، از‌ واپسین روزهای خرداد ماه در سایت تیوال، پیش فروش خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/168441/علی-دهبان-"مثبت-فکر-کن"-را-کارگردانی-می‌کند--"مده-آ"-ویژه-هنرمندان-اجرا-می-شود--پوستر-نمایش-"دروغ"-منتشر-شد--مدرسه-تئاتر-پردیس-تئاتر-تهران-فعالیت-خود-را-آغاز-می‌کند--"عزازیل"-تیرماه-در-نوفل-لوشاتو-اجرا-می‌شود
بستن   چاپ