آریا بانو
9 راه آسان برای بزرگ کردن لب به روش طبیعی
سه شنبه 21 خرداد 1398 - 16:08:21
آریا بانو -
9 راه آسان برای بزرگ کردن لب به روش طبیعی
٢٠٥
٠
روز نو / بهای حجیم و بزرگتر ، راز زیبایی زنان است که لبخند را جذاب می کند و منعکس کننده زیبایی یک زن است. اما همه خوش شانس نیستند، بعضی از زنان به طور طبیعی دارای لبهای حجیم و بزرگی هستند و بعضی دارای لبهای کوچک . می توانید لب ها را با استفاده از برخی محصولات یا روش های خانگی بزرگ کردن لب ، مانند تقویت کننده لب ، بزرگتر کنید .همچنین با انجام روش های پزشکی بزرگ کردن لب ، می توانید لب های خود را بزرگتر کنید، اما جراحی نمی تواند بهترین راه برای به بزرگ کردن لب باشد ، زیرا عوارض جانبی زیادی دارد. جراحی می تواند قالب لب را بدتر کرده و نتیجه ی معکوس بدهد.
روش های خانگی بزرگ کردن لب ، بدون عوارض جانبی و بسیار امن هستند. حال، بیایید ببینیم که راه حل های خانگی چگونه می توانند لب های شما را بزرگتر و زیباتر کنند.
1 – قالب یخ
قالب یخ یک روش فوق العاده طبیعی برای بزرگ کردن لب است که سلول های مرده را از بین می برد. ماساژ لب با قالب یخ جریان خون را در پوست لب افزایش می دهد. لذا ؛ لب ها قرمز رنگ بنظر می رسند. علاوه بر این برای لب های خشک، بسیار موثر است و لبها را روشن می کند. هنگامی که در زیر آفتاب نیستید ، لب ها را تسکین می دهد. لب ها را روزی یکبار با یک قالب یخ به مدت 2 دقیقه ماساژ دهید. به تدریج، لب های شما بزرگتر و جذاب تر می شود.
2 – ماساژ
ماساژ می تواند یک روش خوب برای بزرگ کردن لب باشد. هنگامی که بدن خود را ماساژ می دهید، احساس خوبی خواهید داشت . اگر لب ها را ماساژ دهید، نیز احساس خوبی پیدا می کنید. شما می توانید از روغن ماساژ پوست استفاده کنید. روغن ترجیحی خود را مانند روغن زیتون بر روی لب خود قرار دهید و آن را به آرامی برای 5-6 دقیقه مالش دهید . سپس لب هایتان که روغن را به خود جذب کرده با اب گرم بشویید. انجام روزانه یک بار در روز ، به شما کمک می کند به طور طبیعی لب هایتان را حجیم کنید.البته، پس از شستن لب ها ، لب های خود را با حجیم کننده طبیعی لب بپوشانید، از حجیم کننده لب با مواد طبیعی می توان موادی مانند کره شیا، روغن نارگیل یا موم زنبور عسل را نام برد .
3- عسل
عسل یک درمان خانگی خوب برای حجیم و بزرگ کردن لب به طور طبیعی است. عسل غنی از آنتی اکسیدان، ویتامین ها، مواد معدنی و سایر مواد مغذی سالم است. همه این عناصر برای پوست مفید هستند. عسل نیز به روشن کردن پوست روی لب ها کمک می کند. چند بار در روز عسل خالص را روی لب ها بمالید و بگذارید 10 دقیقه بماند. سپس صورت را با یک پارچه نرم پاک کنید و حجیم کننده طبیعی لب را اعمال کنید.همچنین می توانید شبها قبل از خوابیدن عسل را به لبهایتان بمالید و بگذارید تمام طول شب بماند. با اینکار هرروز احساس کنید لبهای شما نرمتر و صاف تر شده است. به این ترتیب شما همچنین می توانید لب خود را از خشک شدن در برابر عوامل سخت مثل هوای سرد زمستان نیز محافظت کنید.
4 – قلم مو و برس
شما می توانید لب های خود را با مسواک کشیدن و لکه برداری بزرگتر کنید. لب های خود را به آرامی با یک مسواک خشک پاک کنید . این کار مزایای زیادی دارد و قالب لب را به شکل هوشمندانه ای تغییر می کند. برس زدن ، سلول های مرده پوست را از بین می برد و لب های شما را نرم تر می کند و باعث گردش جریان خون شده به طوری که لب ها به رنگ قرمز، تازه و گوشتالو در می آیند. برای به دست آوردن نتیجه بهتر، می توانید عسل یا وازلین را بر روی مسواک یا قلم مو قرار دهید. سپس آن را همانند قبل بشویید.
5 – ترفندهای آرایشی
از ترفند های آرایشی برای بزرگتر شدن لبها استفاده کنید . گاهی اوقات به عنوان یک معجزه کار می کند، ابتدا سایه رژ لب را انتخاب کنید اما همیشه سعی کنید رژ لب مناسب را انتخاب کنید و با رنگ پوستتان تناسب داشته باشد . لب های خود را با یک خط لب، از لبه های بیرونی لب ها شکل دهید. سپس لب ها را با رژ لب رنگ مورد علاقه خود پر کنید . از رژ های مات استفاده کنید .
6 – لایه برداری از لب ها
با انجام این کار می توانید گردش خون در لبها را افزایش دهید. یک لایه برداری هوشمند می تواند مانند یک دختر جوان به شما لب های کامل تر و تازه تر بدهد. مقدار کمی شکر و آب را خوب مخلوط کنید و یک اسکراب سفید کننده طبیعی بسازید. شما همچنین می توانید یک روغن مرطوب کننده را به آن اضافه کنید تا لب هایتان مرطوب شود. سپس لب خود را با این مخلوط به مدت یک دقیقه ، ماساژ دهید.این کار سلول های مرده را از بین میبرد و لب را نرم تر می کند. لب ها را با یک پارچه نرم پاک کنید و با یک برق لب لایه برداری کنید.
این کار می تواند باعث تحریک کمی شود اما نگران نباشید. هرگز بیش از دو بار در هفته لب های خود را با این روش پاک نکنید.
به جای آب، می توانید از عسل استفاده کنید. عسل طبیعی شاداب کننده ی پوست است. یک قاشق چای خوری شکر قهوه ای را با دو قاشق چای خوری عسل مخلوط کرده و با هم مخلوط کنید و لب های خود را با این اسکراب طبیعی لایه برداری کنید. عسل پوست را صاف می کند، در حالی که شکر سلول های مرده را از بین می برد و هر دوی این ها لب ها را بزرگ می کنند.
7- بزرگ کردن لبها با دارچین و روغن نارگیل
یکی دیگر از روشهای بزرگ و برجسته کردن لبها بدون جراحی ، استفاده از ترکیب دارچین ، و روغن نارگیل است . این ترکیب می تواند تا چند ساعت لبهای شما را برجسته نگه دارد . پیش از استفاده ، ترکیب را روی پوست دست اعمال کنید . زیر برخی از افراد ممکن است نسبت به آن آلرژی داشته باشند . در صورتیکه علامت حاصی بروز نکرد می توانید آن را روی لبها اعمال کنید .
8- بزرگ کردن لبها با دارچین و فلفل و روغن زیتون
برای این منظور نصف قاشق فلفل سیاه، نصف قاشق دارچین، و یک قاشق غذا خوری روغن زیتون را با هم ترکیب می کنیم .پس از آنکه مخلوط یک دست شد بوسیله مسواک آغشته به ترکیب حاصل ، به مدت چند دقیقه ، لبها را به آرامی ماساژ می دهیم.
هر گاه احساس کردید لبها کمی متورم شده اند ، دست نگه داشته و لبها را با آب ولرم بشویید .
فراموش نکنید جهت اطمینان از عدم حساسیت ، حتما ترکیب را ابتدا روی پوست دست ، تست کنید .
9- بزرگ کردن لبها با دارچین و وازلین
مقداری دارچین را با مقدار مناسبی وازلین ، مخلوط کرده تا به شکل کرم درآید . لبها را به مدت ده دقیقه با حرکت دوانی ، با مخلوط حاصل ، بمالید و سپس بشویید .
انجام اینکار یک یا دوبار در هفته کافی است .

http://www.banounews.ir/fa/News/168461/9-راه-آسان-برای-بزرگ-کردن-لب-به-روش-طبیعی
بستن   چاپ