آریا بانو
دانستنی های مهم قبل از جراحی بینی
چهارشنبه 22 خرداد 1398 - 20:37:01
آریا بانو -
دانستنی های مهم قبل از جراحی بینی 2
٤١
٠
زیبامون/ اگه قصد انجام جراحی بینی دارید، بهتره نکات مهم و ضروری که باید از قبل بدونید رو در ادامه مطالعه کنید تا به مشکلی خاصی برخورد نکنید و بتونید از هر لحاظ، راحت و مطمئن دست به این کار بزنید. دانستنی های مهم قبل از جراحی بینی
بینی شما یه ویژگی برجسته و غالب در چهره شماست که اگه سایز و مدل مناسب و دلخواهی نداشته باشه، قطعا وسوسه های مختلف برای ایجاد تغییر و زیباتر کردن اون، به سرتون خواهد زد. با گسترش و روزافزون شدن جراحی های زیبایی و عمل بینی، خیلی ها حتی با وجود عدم نیاز واقعی هم تصمیم به جراحی بینی می گیرن اما جدا از منطقی بودن دلیل شما برای جراحی یا منطقی نبودن اون، بهتره که با چشمانی باز و آگاهی کامل، پزشک جراح رو انتخاب کنید و بتونید سوالات اساسی که در ذهن دارید رو بپرسید و با اطمینان تمام، بینی تون رو به تیغ جراح بسپرید. با ما همراه باشید تا با دانستنی های مهم قبل از جراحی بینی بیشتر آشنا بشید.
داشتن تصورات واقعی از چهره بعد از عمل
واقعیت اینه خیلی ها بعد از جراحی بینی، تغییر زیادی نمی کنن و به اون زیبایی که در ذهنشون بوده، نمیرسن. در واقع افراد کمی هستن که با عمل بینی، زیباتر و جذاب تر میشن و اون هم کسانی هستن که بینی های بسیار بزرگی دارن که تمام توجهات رو به خودش جلب کرده.بنابراین باید آماده باشید که بعد از عمل، تغییری که کردید رو بپذیرید که ممکنه خیلی زیاد باشه یا خیلی ناچیز باشه.
دوره نقاهت
عمل بینی، نیاز به دوره نقاهت و بهبود طولانی مدت داره که باید از قبل براش آماده باشید. حداقل یک هفته تا ده روز، استراحت کامل در خانه و بعد از اون هم، مراقبت های خاصی داره که در لینک زیر، به طور مفصل توضیح دادیم و باید برای کار و مشغله هاتون، برنامه ریزی کنید.
نکته:
همچنین باید بدونید که نتیجه نهایی جراحی بینی، مدت ها بعد و حتی تا یکسال بعد دیده میشه و روزهای اول، نمیشه تشخیص داد که بینی تون دقیقا چه مدلی و چه سایزی خواهد شد.
همه نمی تونن بینی شون رو عمل کنن!
همه افراد، کاندید مناسبی برای جراحی بینی نیستن و اینو باید با مشاوره با یه جراح متعهد و دلسوز متوجه بشید. بعضی از مشکلات ساختاری بینی، مشکلات تنفسی، سن و سال و ...، مانع انجام جراحی بینی میشن و یا در نتیجه اون، تاثیر منفی ایجاد می کنن که باید حتما نگران این موضوع باشید و توی مشاوره ها، از پزشک به طور کامل سوال کنید و مطمئن بشید.
شکل و فرم بینی بعد از عمل رو ارزیابی کنید.
باید درباره اینکه بینی تون بعد از عمل چه میشه با جراح تون مشورت کنید و از طریق نرم افزارهای کامپیوتری، براتون این تغییر و فرم نهایی رو ارزیابی کنن. گاهی اوقات لازم هستش که در کنار عمل بینی، فرم چانه، پیشانی، گونه ها و... هم تغییر کنن چون تناسب اجزای صورت به هم می ریزه. باید این موضوعات رو قبل از عمل بپذیرید.
نتیجه جراحی...
باید خودتون رو آماده کنید که نتیجه جراحی، چیزی که می خواستید نشه و اشتباهاتی صورت بگیره و فرم بینی خراب بشه و یا به هر دلیلی، جراحی موفقیت آمیز نباشه که در این صورت نیاز به جراحی ترمیمی خواهد بود و گاهی هم ممکنه که قابل جبران نباشه و هرگز زیبایی تون رو به دست نیارید.
نکته:
جراحی که انتخاب می کنید، هر چقدر که ماهرتر، با تجربه تر و زبده تر باشه، بروز اشتباه و نتیجه بد، کاهش پیدا می کنه، بنابراین:
مهم ترین نکته که باید قبل از جراحی بینی بدونید اینه که...
پزشک جراح تون رو با دقت و وسواس بسیار زیاد انتخاب کنید. گول تبلیغ ها رو نخورید و از نزدیک، نمونه های انجام شده به دست جراح رو بررسی کنید و از سوابق، مدارک، تجربه و متعهد بودن جراحف اطمینان حاصل کنید. قبل از عمل، حداقل چند ماه به طور کامل، چند جراح زبده رو مورد نظر داشته باشید و با اطمینان کامل از مهارتشون، انتخاب نهایی رو بکنید و برای عمل آماده بشید.

http://www.banounews.ir/fa/News/169677/دانستنی-های-مهم-قبل-از-جراحی-بینی
بستن   چاپ