آریا بانو
استقبال خوب ساکنان کیش از برگزاری کارگاه آموزشی ارائه انواع اظهار نامه مالیاتی
پنجشنبه 23 خرداد 1398 - 16:48:30
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - دوره آموزشی ارائه اظهار نامه مالیاتی با حضور مستشار دیوان محاسبات کشور در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش این دوره آموزشی صبح پنجشنبه 23 خرداد با حضور بیش از یکصد نفر از بازاریان، تجار، بازرگانان، صاحبان صنوف و شرکت های مختلف در مرکزهمایش های بین المللی کیش آغاز شد.
در بخش نخست این دوره دکتر محمدرضا عبدی عضو و دبیر شورای مطالعات و تحقیقات راهبردی سازمان منطقه آزاد کیش و مستشار دیوان محاسبات کشور در خصوص اظهارنامه مالیاتی، الزام تسلیم اظهارنامه و موعد آن، برخی جرایم مالیاتی، چگونگی استفاده از مشوق ها و معافیت ها و آشنایی با وظایف و تکالیف مودیان مالیاتی موارد مشروحی را عنوان کردند.
در بخش دوم این کارگاه نیز مهندس حسین حیدری طراح یکی از نرم افزارهای هوشمند تولید اظهار نامه مالیاتی و حسابرس ارشد مالیاتی ضمن معرفی این نرم افزار، برخی نکات کاربردی برای استفاده بهینه از این نرم افزار را به شرکت کنندگان آموزش دادند.
با توجه به اینکه امکان استفاده از معافیت های مالیاتی برای فعالان اقتصادی در مناطق آزاد کشور منوط به تکمیل و ارائه اظهارنامه در هر سال مالی است و ارتقاء سطح آگاهی بازاریان و کسبه برای پیشگیری از ضرر و زیان احتمالی ضروری است، اداره آموزش و پژوهش سازمان منطقه آزاد کیش این دوره آموزشی را برگزار کرده است.
شایان ذکر است این کارگاه از ساعت 15 تا 18 پنجشنبه 23 خرداد نیز برای آموزش کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش و شرکت های تابعه در مرکز همایش های بین المللی کیش برپا خواهد شد.

http://www.banounews.ir/fa/News/169781/استقبال-خوب-ساکنان-کیش-از-برگزاری-کارگاه-آموزشی-ارائه-انواع-اظهار-نامه-مالیاتی
بستن   چاپ