آریا بانو
معاون فرهنگی، اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش نقد عالمانه، نظارت منصفانه و آسیب شناسی رسانه ای را از مهم ترین وظایف خانه مطبوعات کیش برشمرد
جمعه 24 خرداد 1398 - 22:08:15
منطقه آزاد کیش
آریا بانو - دکتر سعید پورعلی با تاکید بر وظایف مهم خانه مطبوعات گفت: تشکیل خانه مطبوعات مسئولیت بزرگ رسانه ای، اجتماعی و شرعی را بر دوش منتخبان این خانه قرار می دهد و لایه ای دیگر بر لایه های هویتی تشکل های صنفی کیش می افزاید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دکتر سعید پورعلی در مراسم انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های کیش با اشاره به اینکه تشکیل این مجمع و انتخاب اعضاء هیئت مدیره سومین گام تلاش ها در جهت تشکیل خانه مطبوعات جزیره کیش است اظهار داشت: گشایش خانه مطبوعات گام نخست، برگزاری انتخابات هیئت موسس دومین گام و تشکیل مجمع عمومی و برگزاری انتخابات هیئت مدیره سومین گامی در راستای تحقق اهداف متعددی است که برای تشکل های صنفی و غیر دولتی برشمرده می شود.
وی با اشاره به مسئولیت بزرگ رسانه ای، اجتماعی و شرعی منتخبان خانه مطبوعات افزود: با برگزاری این انتخابات لایه ای دیگر بر لایه های هویتی تشکل های صنفی جزیره کیش افزوده خواهد شد.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: اگر آرامش، امنیت و زندگی در جزیره کیش با شهرهای دیگر سرزمین اصلی متفاوت است باید رسانه های ما نیز متفاوت تر عمل کنند.
وی تاکید کرد: ارتقاء کیفی و کمی فعالیت های رسانه در جزیره کیش از اهداف مهم سازمان منطقه آزاد کیش است که به طور قطع با راه اندازی خانه مطبوعات تحقق خواهد یافت.
پورعلی روایت سازی رویدادهای جزیره، برگزاری جشنواره ها و رویدادهای مهم در حوزه های مختلف، تقویت بنیه اقتصادی رسانه های جزیره کیش و تبدیل آن ها به بخش های قدرتمند رسانه ای، آسیب شناسی رسانه ای، ضرورت تولید محتوی و اطلاع رسانی به ویژه در خصوص ظرفیت ها و توانمندی های جزیره کیش در حوزه های مختلف اقتصادی، گردشگری، سرمایه گذاری و دیگر حوزه های مغفول مانده و معرفی این ظرفیت ها در سرزمین اصلی و منطقه را از مهمترین وظایف خانه مطبوعات و رسانه های کیش عنوان کرد.
توجه به نقش مهم ایجاد پل ارتباطی میان مردم و حاکمیت در سطح ملی و نمایندگان عالی حاکمیت در جزیره کیش، امید افزایی، پرهیز از ایجاد یاس و نا امیدی، نقد عالمانه و نظارت منصفانه و پرهیز از تخریب با اشراف کامل به مرز بندی میان نقد و تخریب از دیگر مواردی بود که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان وظایف خانه مطبوعات عنوان کرد.
گفتنی است نخستین انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات کیش با حضور معاونت فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، مدیران فرهنگی و هنری معاونت سازمان، رئیس شورای شهر کیش، مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، نماینده جامعه هتلداران کیش، نماینده دفتر امام جمعه کیش، نماینده بخشداری کیش، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان اعضاء ناظر بر انتخابات و حداکثر اعضاء خانه مطبوعات در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار و اعضاء اصلی و علی البدل هیئت مدیره برای دو سال و بازرسان خانه مطبوعات برای یک سال انتخاب و معرفی شدند.

http://www.banounews.ir/fa/News/169854/معاون-فرهنگی،-اجتماعی-سازمان-منطقه-آزاد-کیش-نقد-عالمانه،-نظارت-منصفانه-و-آسیب-شناسی-رسانه-ای-را-از-مهم-ترین-وظایف-خانه-مطبوعات-کیش-برشمرد
بستن   چاپ