آریا بانو
تکنیک های ساده و جالب برای آرایش برنزه
شنبه 25 خرداد 1398 - 20:25:55
آریا بانو -
تکنیک های ساده و جالب برای آرایش برنزه
١١٠
٠
زیبامون/ سبک آرایش برنزه، سبک مورد علاقه خیلی از خانوم هاست چون باعث میشه رنگ پوستشون به طور کلی تغییر کنه و حتی اگه خودشون هم رنگ پوست تیره و گرمی داشته باشن، درخشندگی و حالت سایه - روشن بسیار جذابی رو در پوست و نقاط مختلف صورت ایجاد می کنه. یکی از مهم ترین لوازم آرایش و تکنیک آرایشی برای داشتن آرایش برنزه؛ برنزر ، هایلایتر و کرم کانتور هستش که درباره برنزر، اگه مات باشه، می تونه جای کرم کانتور هم استفاده بشه و اگه شاینی و درخشنده باشه، می تونه به عنوان هایلایتر در نظر گرفته بشه. اما فقط برای قسمت های خاصی از صورت که وسعت خیلی زیادی ندارن، مثل تیغه بینی و بالای لب، چون هایلایتر رو در بخش هایی مثل پیشانی و زیر چشم ها برای روشن تر کردن رنگ پوست استفاده می کنن که نباید براق و شاینی باشه.
تکنیک های ساده برای جذاب تر کردن صورت با آرایش برنزه:
تعادل رو حفظ کنید
چیزی که برای خیلی از خانوم ها لازمه که بهش فکر کنن، یه تجدید نظر کلی درباره سبک آرایششونه، اگه بخوایم بهتر بگیم، متعادل آرایش کردنه! توی استفاده از هر لوازم آرایشی نباید زیاده روی کنید، مخصوصا در استفاده از برنزر و هایلایتر و... . با زیاد کردن درجه تیرگی رنگ پوست و برجسته کردن شدید بخش هایی از صورت، اصلا زیباتر نخواهید شد و برعکس، آرایش زننده و غیر حرفه ای رو به نمایش می گذارید.
همه چیز باید متعادل باشه و میزان تیره شدن رنگ پوست هم باید با توجه به رنگ پوست اصلی باشه، درست مثل تصویر زیر که آرایش برنزه برای رنگ پوست روشن این خانوم، واقعا ملایم و طبیعی هست.
کمی براق و شاینی!
فونداسیون، هایلایتر یا برنزری که مسئول ایجاد سایه - روشن و همچنین درخشش در آرایش برنزه شماست، باید کاملا همرنگ یا یک تا 2 درجه تیره تر از پوستتون باشه و فقط کمی شاین به اون اضافه کنه، دقت کنید، فقط کمی. بنابراین تمام ذهنیتی که برای اکلیلی کردن یا سیاه کردن پوست دارید رو کنار بزارید. شاید بگید که توی عکس های زیادی دیدید که مدل ها، چنین آرایشی داشتن، ولی باید بگیم که اونا فقط عکسن و هیچ کس برای زندگی کردن و بیرون رفتن و...، این طوری آرایش نمی کنه.
جذاب تر کردن گونه ها
یکی از کاربردهای اصلی آرایش برنزه و استفاده از تکنیک کانتورینگ، جذاب تر کردن و برجسته تر کردن گونه هاست که باید محل دقیقش رو یاد بگیرید. اگه با دقت به عکس آموزشی زیر نگاه کنید، دیگه نیاز به آموزش دیگه ای نخواهید داشت، فقط یادتون باشه که محل شروع رنگ تیره که در عکس می بینید، دقیقا بالای قسمتی از لپ هاست که توخالیه و اگه لب ها رو کاملا غنچه کنید، این قسمت رو پیدا می کنید.
نکته :
رنگ تیره ای که می بینید، کرم کانتور یا فونداسیونی هستش که باید 1 تا 2 درجه از رنگ فونداسیون اصلی که به پوست زدید، تیره تر باشه. رنگ صورتی، رژگونه هستش و رنگ سفید و براق، هایلایتر یا برنزر هستش.
کوچک و باریک کردن بینی
بینی تون رو هم می تونید توی آرایش برنزه، به راحتی باریک و کوچیک کنید. فقط کافیه بخش های تیره و روشن رو به خوبی اجرا کنید و از اون مهم تر، به خوبی روی بینی، بِلِند کنید (محو کنید).
نکته مهم درباره آرایش لب
در کنار آرایش پوست برنزه، از هر رنگ رژلبی که دوست داشته باشید، می تونید استفاده کنید و هیچ کس نمی تونه شما رو اجبار کنه که این کار رو نکنید، اما اگه می خواید آرایشتون جذاب تر و حرفه ای تر بشه، به توصیه ما گوش کنید:
رنگ رژلب، باید طبیعی و نچرال باشه، یعنی استفاده از رژلب نود (شیدهای مختلفی رنگ طبیعی تا قهوه ای) یا یه براق لب ساده. اما اگه می خواید از رنگ های دیگه استفاده کنید، بهتره حتما رژلب مات باشه.

http://www.banounews.ir/fa/News/170015/تکنیک-های-ساده-و-جالب-برای-آرایش-برنزه
بستن   چاپ