آریا بانو
غذاهای چرب چه بلایی بر سر این مرد آورد
دوشنبه 27 خرداد 1398 - 09:56:17
آریا بانو - مقاله در یک نگاه
اگر می دانستید غذاهای چرب چه بلایی بر سرتان می آورد، هیچ گاه آنها را مصرف نمی کردید. جک تاورز تنها 21 سال دارد. اما مصرف غذاهای ناسالم و بی تحرکی موجب شد که وزنش به 215 کیلوگرم برسد. اما با مصرف غذای سالم توانست خود را به 95 کیلو برساند. متاسفانه این کاهش وزن ناگهانی موجب شد که لایه های پوست او روی هم انباشته شوند.

جک تاورز 21 ساله، رژیم غذایی و ورزش خود را زمانی آغاز کرد که چیزی در حدود 215 کیلو وزن داشت. پزشکان معتقد بودند که او در خطر ابتلا به دیابت می باشد. جک، سالانه 5000 یورو صرف خرید و پنهان کردن چیپس و شکلات در ماشینش می کرد. او به شدت از مصرف غذاهای چرب لذت می برد و از خوردن آنها واهمه ای نداشت.

او هم اکنون با رعایت پخت و مصرف غذاهای سالم 95 کیلو وزن دارد- بدین معنا که تنها در عرض کمتر از 2 سال 114 کیلو وزن کم کرده است. این مرد جوان در حال حاضر یک زندگی سالم را در پیش گرفته است. غذاهای چرب را کنار گذاشته و به سراغ یک رژیم غذایی سالم رفته.
مشکلات پس از کاهش وزن جک
البته ناگفته نماند که به دلیل تغییرات وزنی شدید بدن جک پوشیده از لایه های پوستی شل و افتاده شده است. متاسفانه عمل های جراحی زیبایی و لیفت نیز آنقدر پر هزینه هستند که او از پس آنها بر نمی آید.
جک می گوید: “داشتن پوستی شل و وارفته به هیچ وجه موجب خجالت من نمی شود، چرا که بخشی از سفر کاهش وزن من بوده است. حتی از آنجا که موفقیت من را به نمایش می گذارد، گاهی نسبت به آن احساس غرور هم می کنم.”
از آنجا که جک، فالورهایی زیادی در اینستاگرام دارد، آنها تصمیم گرفتند تا با ایجاد یک صندوق مالی برای عمل جراحی او پول جمع کنند.
استفاده از کویتیشن و RF در حین استفاده از رژیم به طور همزمان موجب کاهش سایز و رفع افتادگی پوست می شود

کاری از گروه محتوای برنافیت
مشاوره با کارشناسان کلینیک تغذیه و زیبایی برنافیت
021-22685838 شعبه شریعتی
021-77229877 شعبه رسالت

http://www.banounews.ir/fa/News/170209/غذاهای-چرب-چه-بلایی-بر-سر-این-مرد-آورد
بستن   چاپ