آریا بانو
آموزش آرایش روزانه ساده و طبیعی
دوشنبه 27 خرداد 1398 - 12:31:04 PM
آریا بانو -

منودلیار / اگر از ترندهای دنیای آرایش و زیبایی با خبر باشی و در فضای مجازی چرخی زده باشی می دانی که یکی از ترندهای آرایش 2019 که از سال پیش هم مطرح شده بود، آرایش ساده و طبیعی است. احتمالاً در مورد آرایش ساده و روزانه اطلاعات زیادی داری؛ اما این کار هم برای این که بهترین نتیجه را داشته باشد، مثل هر کار دیگری قواعدی دارد که اگر رعایت شود، پوست تو جذاب تر و درخشان، چشم های طبیعی تو دوست داشتنی تر و فرم کلی صورتت دلنشین تر خواهد شد. امروز در مورد آرایش ساده و طبیعی و رازهای آن با هم صحبت می کنیم.
1- مهم ترین قدم برای داشتن آرایش ساده، طبیعی و روزانه، مراقبت از پوست است
داشتن پوست سالم و طبیعی نه تنها بخشی از سلامت کلی بدن است، بلکه باعث می شود صورت زیباتر و آرایش جذاب تر شود. هرچه پوست صورت تشنه تر و خشک تر باشد، منافذ آن بیشتر و بازتر می شود و چین و چروک های ریز روی آن بیشتر به چشم می آید. فرقی نمی کند که از چه مقدار فاندیشن برای پوشاندن این منافذ یا چروک ها استفاده کنی. آنچه که تو نیاز داری، انواع کرم مرطوب کننده و روغن های طبیعی برای رفع خشکی پوست است. بهتر است از کرم هایی استفاده کنی که حاوی هیالورونیک اسید هستند و پوست را به طور عمقی هیدراته می کنند.
2- کرم ضد آفتاب نباید چرب و براق باشد:
نیازی نیست که در مورد ضرورت استفاده از کرم ضد آفتاب صحبت کنیم. کرم ضد آفتاب برای جلوگیری از سرطان پوست، لک و کک و مک، چین و چروک و آفتاب سوختگی ضروری است و یکی از مراحل اصلی آرایش روزانه است. با این حال استفاده از کرم ضد آفتاب براق و چرب، در آرایش ساده و طبیعی اختلال ایجاد می کند. بهتر است از انواع ضد آفتاب مات استفاده کنی که بافت بهتری به پوست می دهند. پوست چرب به هیچ عنوان جذاب نیست و برقی که می زند، باعث می شود چهره غیر طبیعی به نظر برسد.
3- برای رفع نقص ها نیازی به استفاده از فاندیشن نیست:
اگر فکر می کنی با استفاده از فاندیشن می توانی نقص های صورتت را از بین ببری، در اشتباه هستی. آرایش ساده و طبیعی نیازی به استفاده از لایه لایه فاندیشن ندارد. پوست در آرایش ساده و طبیعی باید رنگی نزدیک به پوست طبیعی داشته باشد و استفاده از فاندیشن به میزان زیاد این ویژگی را از بین می برد. درست است که فاندیشن مشکلات پوستی، لک ها و تیرگی ها را می پوشاند، اما پوست را از فرم طبیعی خود خارج می کند، اما بهتر است به جای فاندیشن های بسیار پوشاننده، از کرم پودرها یا فاندیشن های سبک همرنگ پوست خودت، تنها برای نقاطی که نیاز است یا پوشاندن لکی که به چشم می آید استفاده کنی. این کرم ها نباید براق نباشند.
4- استفاده از کانسیلر زیر ابروها باعث می شود آن ها بالا روند:
یکی از ساده ترین راهکارها برای آرایش ساده و طبیعی و روزانه این است که از مقداری کانسیلر روشن زیر خط ابروها استفاده کنی. با این کار ابروها فرم می گیرند و انگار به سمت بالا کشیده می شوند. همچنین خط زیر ابروها با این روش منظم تر و صاف تر به نظر می رسد. چشم ها هم با داشتن ابروهای جذاب، سرحال تر به نظر می رسند. با انگشت مقداری کانسیلر مایع زیر ابروهایت بزن که راحت تر قابل پخش و فرم دادن است. سعی کن آن را محو کنی. مقداری از همین کانسیلر را دور چشم هایت هم بزن تا گودی ها و سیاهی های دور چشم محو شوند. این کانسیلر نباید از رنگ پوست تو خیلی روشن تر باشد تا طبیعی جلوه کند.
5- کانتور کردن سن را بالا می برد:
به جای کانتور کردن، از سایه های ساده و سبک برای آرایش ساده و طبیعی استفاده کن که هم به صورت فرم می دهند و هم مثل کانتور باعث بالا رفتن سن نمی شوند. سایه های صورت طبیعی تر هستند و بافت نزدیک تری به پوست دارند. می توانی از انواع رنگ های این سایه ها برای رژ گونه، خط بینی، خط چانه یا فرم دهی کلی به صورت استفاده کنی. طبیعی تر از همه، رنگ صورتی روشن است که به صورت حالی طبیعی و گلگون می دهد.
خب! تا اینجای کار را نگه داریم! متوجه شدیم که آرایش ساده به پوست طبیعی و ساده نیاز دارد! باقی مراحل آرایش را در آینده با هم مرور می کنیم تا بهترین نتیجه ها را برای آرایش روزانه و طبیعی داشته باشیم!

http://www.banounews.ir/fa/News/170240/آموزش-آرایش-روزانه-ساده-و-طبیعی
بستن   چاپ