آریا بانو
بازدید مدیرکل دفتر موسیقی از تمرین ارکستر ملی به خوانندگی سراج
دوشنبه 27 خرداد 1398 - 13:54:51
آریا بانو - محمد اله‌یاری از تمرین ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی حسام الدین سراج دیدن کرد.


به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر موسیقی و علی ثابت نیا مدیرعامل انجمن موسیقی ایران از تمرین ارکستر ملی ایران به رهبری میهمان سهراب کاشف و خوانندگی حسام‌الدین سراج در تالار وحدت دیدن کردند.
کنسرت ارکستر ملی ایران به رهبری سهراب کاشف و خوانندگی حسام‌الدین سراج 31 خردادماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.
محمد اله‌یاری در ادامه دیدار با هنرمندان و فعالان موسیقی، به همراه مدیرعامل انجمن موسیقی ایران با علی‌اکبر مرادی؛ هنرمند موسیقی و نوازنده تنبور دیدار و گفت‌وگو کرد.
مدیرکل دفتر موسیقی در این دیدار، بر ضرورت توجه به موسیقی نواحی و استادان موسیقی و اهمیت جشنواره تنبورنوازی کهن آواهای تنبور تأکید کرد.
همچنین در این جلسه، منتخبی از مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با مدیرکل دفتر موسیقی که با حضور سرپرست دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مدیران 9 آموزشگاه موسیقی برگزار شد؛ درباره توسعه همکاری و بررسی موضوع تشکیل انجمن صنفی آموزشگاه‌های آزاد هنری، مسائل مالیاتی و حوزه شهرداری آموزشگاه‌های آزاد هنری و برگزاری نشست مدیران آموزشگاه‌های آزاد هنری با مسئولان وزارت اقتصاد و دارایی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران در آینده گفت‌وگو شد.
محمد اله‌یاری همچنین با امیر تقی‌خانی، معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد. مدیرکل دفتر موسیقی در این دیدار، از اهتمام ارتش برای برگزاری دوره اخیر جشنواره موسیقی ارتش قدردانی کرد مدیرکل دفتر موسیقی و معاون فرهنگی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی درباره راهکارهای ممکن برای معرفی و پرورش استعدادهای موسیقایی در خانواده نیروهای مسلح و نیز نیروهای وظیفه و کادر ارتش جمهوری اسلامی ایران و بهره‌مندی ارتش از نظر استادان موسیقی در زمینه موزیک نظامی و تولید آثار حماسی ماندگار و انقلابی گفت‌وگو کردند.

http://www.banounews.ir/fa/News/170259/بازدید-مدیرکل-دفتر-موسیقی-از-تمرین-ارکستر-ملی-به-خوانندگی-سراج
بستن   چاپ