آریا بانو
ماجرای مهر زدن دست زنان تماشاگر مسابقات والیبال در ارومیه چه بود؟
سه شنبه 28 خرداد 1398 - 19:19:34
آریا بانو -
ماجرای مهر زدن دست زنان تماشاگر مسابقات والیبال در ارومیه چه بود؟
k ٥.٨
٣
کردپرس / در جریان مسابقات والیبال در ارومیه و در حرکتی عجیب پس از بازرسی و پیش از ورود زنان تماشاگر به ورزشگاه غدیر مهری کف دست آن‌ها حک شد. این حرکت جنجالی، در شبکه های اجتماعی بازتابی گسترده داشت.
این تصاویر که گفته می شود، مربوط به آخرین بازی تیم ملی ایران مقابل روسیه است، از سوی عضو ستاد اجرایی مسابقات والیبال لیگ ملت های 2019، تشریح شد.
پیمان رضایی، مدیرعامل باشگاه شهرداری ارومیه در گفت و گو با صفحه ورزشی روزنامه «شرق» اظهار داشت: «تعدادی از خانم‌ها زمانی که به صورت اینترنتی ثبت‌نام کرده بودند، موفق نشده بودند که پرینت بلیت خود را تهیه کنند، برای همین زمانی که می‌خواستند به سالن بروند دچار مشکل شده بودند. البته این نفرات کد پیگیری و تصویر بلیت خود را در موبایل‌هایشان داشته‌اند. با توجه به این موضوع مسئولان حاضر در سالن با محرزشدن اینکه این خانم‌ها واقعاً بلیت خریده‌اند، به دست‌های آنها مهر زدند».
وی ادامه داد: «این افراد، چون بلیت کاغذی نداشتند باید یک‌جور نشان می‌دادند که ورودشان قانونی است و این کار را کرده‌اند. تعداد استقبال‌کننده‌ها از این مسابقات به قدری بالا بود که تعداد زیادی از مردم بدون بلیت هم توانسته بودند وارد سالن شوند. ما 800 صندلی برای بانوان در نظر گرفته بودیم که حتی 200، 300 نفر بیشتر از این تعداد خانم به سالن آمدند».
رضایی با بیان اینکه روز بعد از پایان مسابقات متوجه این موضوع شده، گفت: «راستش من خودم هم دیروز صبح این عکس‌ها را در رسانه‌ها دیدم و پیگیر آن شدم. در سالن مسابقه چیزی ندیدم. آن طور که من فهمیدم، این تصمیمی بوده که آنی گرفته شده است. البته این را هم بگویم که به دست همه خانم‌ها مهر زده نشده است. فقط در مورد تعداد محدودی این کار صورت گرفته است. ضمن اینکه تعدادی از آقایان هم بوده‌اند که چنین مشکلی داشته و به دست آنها هم مهر زده‌اند».
بر اساس اعلام ستاد اجرایی مسابقات، 800 صندلی ورزشگاه 6 هزار نفری به زنان اختصاص یافت. همچنین تعداد اندکی از بلیط ها در اختیار بانوان پیشکسوت والیبال قرار گرفته و موضوع فروش کنترل شده بلیط ها صحت ندارد.

http://www.banounews.ir/fa/News/170464/ماجرای-مهر-زدن-دست-زنان-تماشاگر-مسابقات-والیبال-در-ارومیه-چه-بود؟
بستن   چاپ