آریا بانو
علی مسعودی: "آخر خط" یک سریال طنز به معنای واقعی است / منتظر تصمیم مدیران شبکه سه هستیم
جمعه 31 خرداد 1398 - 08:12:59
آریا بانو - مسعودی از ادامه ضبط سریال "آخر خط " در سوریه و لبنان و احتمال پخش آن بعد از ماه محرم و صفر خبر داد.


سرویس سینمایی هنرآنلاین : علی مسعودی بازیگر سینما و تلویزیون این روزها مشغول کارگردانی سریال "آخر خط" است.
او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره وضعیت ساخت این سریال بیان کرد: فیلمبرداری بخش ایران به اتمام رسیده است و در حال حاضر منتظر فراهم شدن شرایط و تصمیم مدیران شبکه سه سیما هستیم تا به لبنان و سوریه برویم و ادامه فیلمبرداری را انجام بدهیم.
مسعودی در ادامه درباره بازیگران گفت: از ایران عباس جمشیدی‌فر، علی صبوری و شهرام قائدی بازیگرانی هستند که به همراه تیم به سوریه و لبنان می‌آیند. در آنجا نیز باید انتخاب بازیگر داشته باشیم که هنوز تکلیف این بخش مشخص نیست.
مسعودی همچنین درباره زمان پخش سریال اظهار کرد: با توجه به شرایط و در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن "آخر خط" بعد از ماه محرم و صفر به روی آنتن خواهد رفت. در حال حاضر آرمین رضایی مشغول تدوین بخش ایران سریال است.

این کارگردان در ادامه و در پاسخ به این سؤال که آیا طنز در این سریال نیز مانند ساخته‌های اخیر تلویزیون و سینماست، عنوان کرد: "آخر خط" طنز موقعیت و کلامی را در خود دارد اما سعی کردم از لودگی و شوخی‌های مستهجن پرهیز کنم و به معنای واقعی کلمه طنز را به نمایش بگذارم.
سریال 26 قسمتی "آخر خط" به نویسندگی و کارگردانی مسعودی داستان دو پسرخاله است که بسیار شرور هستند و خانواده‌ها از دست این دو به ستوه آمده‌اند. این دو به دلیل جرمی به زندان می‌افتند و تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که ... شهین تسلیمی، کمند امیرسلیمانی، عباس جمشیدی فر، اشکان اشتیاق، داریوش سلیمی، علی صبوری، غزال وکیلی، مهسا باقری مهران رجبی و امیر غفارمنش در "آخر خط" بازی می‌کنند.

http://www.banounews.ir/fa/News/170767/علی-مسعودی--"آخر-خط"-یک-سریال-طنز-به-معنای-واقعی-است---منتظر-تصمیم-مدیران-شبکه-سه-هستیم
بستن   چاپ