آریا بانو
امبر هرد زیباترین زن جهان
يکشنبه 2 تير 1398 - 08:56:41
آریا بانو -
امبر هرد زیباترین زن جهان 7
k ١٠
٤٠
زیبامون / "آمبر هرد" بر طبق معیار های زیبایی داوینچی و بررسی متخصصین زیبایی، زیباترین و متقارن ترین چهره جهان را دارد. شاید شما هم چیزهایی درباره زیباترین زن جهان و امبر هرد شنیده اید و دوست دارید که با این سلبریتی زیبا که در همه جای جهان معروف و پرطرفدار هست، بیشتر آشنا بشید. پس با این بخش همراه باشید تا بیوگرافی کامل امبر هرد زیباترین زن جهان رو بخونید و تعدادی از جدیدترین عکس های اون رو ببینید.
بیوگرافی امبر هرد زیباترین زن جهان
امبر لارا هرد ( Amber Laura Heard) در 22 آوریل سال 1986 در شهر آستین تگزاس متولد شده است. او در سن 17 سالگی و بعد از رها کردن دبیرستان به شهر نیویورک سفر کرد تا در یکی از آژانس ‌های مدلینگ این کشور کار پیدا کند اما بعد از مدت زمان کوتاهی متوجه شد که کار مدلینگ رو دوست نداره و سپس به لس آنجلس رفت و با انجام تست های بازیگری تونست وارد این حرفه بشه.
امبر هرد اکنون به عنوان بازیگر و مدل در ایالات متحده فعالیت دارد و به دلیل زیبایی خیره کننده ای که دارد به عنوان زیباترین زن جهان شناخته شده است. او بازیگری خودش رو از سال 2004 و با بازی دریک فیلم درام – ورزشی با نام "چراغ های جمعه شب" آغاز کرد و اولین نقش اصلی خودش رو با بازی در فیلم "همه پسران عاشق ماندی لین" در سال 2006 به نمایش گذاشت.
او سپس با بازی در فیلم های دیگری همچون ناپدری و سرزمین زامبی ها توجهات بیشتری رو به خودش جلب کرد. امبر هرد در طول دوران بازیگری خودش تونسته جوایز مهمی رو همچون جایزه هالیوود جوان، جایزه جشنواره بین المللی فیلم دالاس، جایزه جشنواره فیلم هالیوود و ... رو دریافت کنه.امبر هرد در سال 2015 با جانی دپ ازدواج کرد، اما این ازدواج دوام خیلی زیادی نداشت و این دو در ماه می 2016 از یکدیگر جدا شدند.
دومین رابطه رسمی امبر هرد در 23 آوریل سال 2017 با ایلان ماسک میلیاردر معروف اعلام شد اما این رابطه هم دوام خیلی زیادی نداشت و در تابستان 2017 از یکدیگر جدا شدند.
امبر هرد از سال 2008 در لیست 100 زن زیبا و جذاب دنیا قرار گرفته و این عنوان او به دلیل شرایط فیزیکی عالی ای که داره به او تعلق گرفته است. وزن 54 کیلو و قد 171 سانتی متر در کنار سایر پارامترها و همچنین عکس های جذاب و خاصی که از او در مجلات استفاده شده باعث شده تا امبر هرد به عنوان زیباترین زن جهان شناخته بشه.

http://www.banounews.ir/fa/News/171047/امبر-هرد-زیباترین-زن-جهان
بستن   چاپ