آریا بانو
تست تصادفی اعتیاد از کارمندان
سه شنبه 4 تير 1398 - 15:45:36
آریا بانو - معاون مرکز توسعه و پیشگیری درمان اعتیاد سازمان بهزیستی گفت: طرح کیان مجموعه‌ای از آموزش، مشاوره و تست تصادفی اعتیاد از افراد است.

به گزارش ایسنا، فرید براتی در نشست هم‌اندیشی کارمند یاری که با حضور مدیرکل بهزیستی لرستان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و نمایندگان سازمان‌های بهزیستی استان که طرح کیان را در سال 97 اجرایی کرده‌اند، اظهارکرد: طرح کیان باهدف آموزش، پیشگیری از مصرف مواد در محیط‌های اداری در سال 97 در 13 استان کشور به‌صورت آزمایشی اجراشده است.
وی تصریح کرد: در نشست امروز، نتایج طرح توسط کارشناسان بهزیستی استان‌هایی که این طرح را اجرا کرده‌اند، گزارش دهی می‌شود و بعداز آن برای ادامه طرح و تداوم و عدم تداوم آن تصمیم‌گیری می‌شود.
معاون مرکز توسعه و پیشگیری درمان اعتیاد سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: در صورتی‌که این طرح ادامه پیدا کند در مورد شیوه‌نامه و پروتکل اجرایی آن، تصمیم‌گیری می‌شود.
براتی اضافه کرد: فشارهای کاری در محیط‌های اداری یکی از عواملی ست که سلامت روان کارکنان و پرسنل را تحت تأثیر قرار می‌دهد که ممکن است آن‌ها را به سمت آسیب‌های اجتماعی ازجمله اعتیاد سوق دهد لذا در این طرح که شامل بخش‌های آموزش، مشاوره و اجرای تصادفی اعتیاد است افراد را مورد پایش قرار می‌دهیم و درصورتی‌که تحت استرس کاری قرارگرفته باشند به آن‌ها مشاوره می‌دهیم.
وی بیان کرد: قسمت دیگری از این طرح تست تصادفی اعتیاد است که اگر کارمندی دچار مصرف مواد مخدر باشد جهت درمان به مراکز درمانی معرفی خواهد شد.
انتهای پیام

http://www.banounews.ir/fa/News/171488/تست-تصادفی-اعتیاد-از-کارمندان
بستن   چاپ